Tudor gjør det igjen

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
TUDOR-HERITAGE-BLACK-BAY-Ref-79220R.jpg

Husker du at jeg nevnte dette på GTG Hopalong ? Snakker om profet

PS: Den var ganske fæl. Kan ikke like.

Ny re-issue thingey ?

Vil ikke like da jeg misliker "faux-vintage", men dette var jo tøft da.... Satser på jeg fort kan lære å mislike den igjen om den faktisk er ekte!

(Håper jeg)

Dersom dette er nytt fra Tudor ser det ut til at vi har fått vår egen sannsiger på forumet; Kasmirkæillen. ;) God ide å ta opp formspråket fra Snowflake, men jeg håper det kommer flere varianter enn den på bildet.

Det er godt vi har ulik smak, ellers hadde det blitt kjedelig her inne. Jeg synes denne var fin....liker godt Tudor Subs med snowflake visere, og skal man leke med farger på bezel ringen er ikke rødt noe verre enn grønt eller blått i mine øyne. Retro skiven bryter nok med vintage idealet, men ellers kan jeg godt tenke meg en sånn. Blir spennende å se om det er noe hold i ryktene.

Likte den godt jeg, eneste var kanskje den lille detaljen med rødt innerst på kronen som skurret litt...

Ja ja, godt jeg har originalen i (klokke)boksen.

1965 modell...

P3200679.jpg

Helt enig med Greg, likte klokken meget godt, men den rød kransen rundt krona kunne de spart seg for.

Bezelen i en annen farge og uret hadde vært helt topp. Likte det veldig godt jeg. Klassisk design er klassisk design, det må ikke være rust på et ur for at det skal være vakkert.

Aldri likt snowflake, og denne versjonen var en av de verre :roll:

Vil ikke like da jeg misliker "faux-vintage", men dette var jo tøft da.... Satser på jeg fort kan lære å mislike den igjen om den faktisk er ekte!

Faux-vintage...hmmmm,liker det ordet. Hjemmesnekret? I så fall stjeler jeg det og bruker det som mitt eget.;) Liker forøvrig faux-vintage klokker også.

Helt enig med Greg, likte klokken meget godt, men den rød kransen rundt krona kunne de spart seg for.

Enig. Få vekk det røde og gi oss en ny klassisk Tudor Sub.
Bestemmer meg for å like denne.:)

Faux-vintage...hmmmm,liker det ordet. Hjemmesnekret? I så fall stjeler jeg det og bruker det som mitt eget.;) Liker forøvrig faux-vintage klokker også.

Hehe vet ikke om jeg kan ta æren, men inntil det motsatte er bevist kan du bruke det som du vil ;). Beskriver i hvert fall retro trenden ganske godt :p.

Jeg synes denne var lekker!
En skikkelig fax-vintage, som det blir sagt her (bra uttrykk!).
Jeg hadde kjøpt den! Forøvrig synes jeg den røde detaljen er ok. En lett diskret måte å si at dette er en ny modell på.:cool::cool::cool: