Er det noen som vet når Tudor GMT og Tudor 58 vil være tilgjengelig i butikk i Norge?
På Bjerke må du ihvertfall det. Helt høl i huetMen for å ha mulighet må man være på venteliste? Er det blitt like gale som med Rolex?
Det samme gjelder Fifty Eight.Jeg fikk beskjed fra AD at jeg måtte påregne å få den en eller annen gang neste år om jeg satt meg på venteliste nå. GMT altså.
enig.Personlig synes jeg Tudor Pepsi er mindre pen. Er noe Steinhart over den selv om det er Tudor som har laget den.
Personlig synes jeg at tudor lanserte den fineste pepsien i år. På en annen side står den ikke på min ønskeliste, men det har kanskje mer med størrelsen å gjøre.Personlig synes jeg Tudor Pepsi er mindre pen. Er noe Steinhart over den selv om det er Tudor som har laget den.
Betyr dette at BB58 er kommet i butikk? Har ikke sett noen postet på norske eller internasjonale forum enda, så dette må være absolutt første batch.Spurte hos Juwelier Mahlberg i Kiel på tirsdag. De hadde flere BB58 inne og var attpåtil villige til å forhandle om prisen. Er ikke Bjerke alt som skinner.
Godt at man har ulik smak Jeg selv synes at Tudors pepsi er 10 ganger finere enn de siste års pepsier fra Rolex (for mye bling), men at problemet med Tudors pepsi er størrelsen (for stor).Personlig synes jeg Tudor Pepsi er mindre pen. Er noe Steinhart over den selv om det er Tudor som har laget den.