Ahhh så deilig!! Jeg gleder meg som et barn til jeg får min, og det bør ikke være så veldig lenge til heller. Hvordan synes du den bærer ift 5-digit Rolex sub? Vekt, komfort, lenken etc..
Ahhh så deilig!! Jeg gleder meg som et barn til jeg får min, og det bør ikke være så veldig lenge til heller. Hvordan synes du den bærer ift 5-digit Rolex sub? Vekt, komfort, lenken etc..
Ingen dato.Hvis prisen for bb58 er kun 30k så er det jo et kupp mtp hva man får
Tudor inhouse movment med 70 timer PR. I en klassisk ståldiver med aner til en gylden tid der menn røkte og hadde lov å sjekke damerIngen dato.
Hva betegner et kupp?
Tudor inhouse movment med 70 timer PR. I en klassisk ståldiver med aner til en gylden tid der menn røkte og hadde lov å sjekke damer
Eg savner ofte dato. Utruleg trist at mine faviritter mangler dette...Og no date.. Den perfekte klokke?
Grattis. Er det mulig å få noen skudd fra siden(e)?Fikk min i dag og må si meg utrolig fornøyd. Her har de gjort mye rett. Har alltid hatt et godt øye til Black Bay, men ikke vært helt komfortabel med størrelsen og da særlig høyden. Denne utgaven sitter som et skudd.
Vis vedlegg 101661 Vis vedlegg 101660
TakkerGrattis. Er det mulig å få noen skudd fra siden(e)?
Og nydelige beveled edges eller hvordan det skrives. Ser at den er mye slankere enn storebrorTakkerLegger ved et par sidebilder som ikke er helt illustrerende siden reima gjør at den bygger en god del høyere. Kan legge ut noen flere når jeg har den på lenke igjen.
Vis vedlegg 101670 Vis vedlegg 101675 Vis vedlegg 101676 Vis vedlegg 101677
Denne er vel nå på vei mot sin tredje eier siden 4. juni. Rene bysykkelen.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=124350048
Eg sendte då denne kom 1 mail til 1 forhandler. Fekk då tilbud om å kjøpe. #hypenlengeleveJa det poppet opp mange i går på Finn.no
Disse var "norske" og lå ute til en høyere pris også registrerte jeg..Er dette den som jeg screenshottet , der det innrømmes at den ikke var momset inn?
Tror ikke hypen er like stor rundt Tudor GMT, og at profitten ved flipping blir minimal/ tap.