Tudor heritage Black Bay

Snakker vi i Norge, så tviler jeg på at det er mulig å få prosenter.
Etter det jeg forstår er det er tomt i markedet og folk har satt seg opp på liste for å kjøpe når de får inn nye i månedsskiftet juni/juli.

Sitter med min på armen ;) Tror du kan se langt etter rabatt på en god stund, men tipper at hypen gir seg, kanskje om et halvt år eller noe slikt når marked er mettet... Pris som er oppgitt virker riktig. Jeg ville anbefalt lenke, og så evt bestille rem, hvis du vil ha det, med mindre du vet at du aldri bruker lenke. Pris på lenke seperat er ofte mye dyrere enn kjøp sammen med klokken, samt at det er en helt annen slitasje på rem.

Registrerer at Black bay er på bruktmarkedet like fort som de ble lansert. Er det et dårlig tegn. Noen av dere som har kjøpt og lagt dem ut igjen, har dere noen tanker om hvorfor? Dårlig kvalitetsfølelse osv osv?

Mistenker vel at det er de med dårlig impulskontroll som selger ;) De som egentlig ikke skulle ha ny klokke ...

Jeg må si at jeg er imponert over BB. Den ser flott ut, har en fin størrelse og form på armen og har, i forhold til prisen, en meget bra finish.
Den mangler selvfølgelig litt på en ny Sub i forhold til kvalitetsfølelse, men så koster den også under halvparten. Hvorfor det er omsatt noen vet jeg ikke, men det er jo ikke første gangen noen selger klokker like etter kjøp:p

Mistenker vel at det er de med dårlig impulskontroll som selger ;) De som egentlig ikke skulle ha ny klokke ...

Noen som ikke så at den manget dato ;) :D
Hihi, jeg skal ikke uttale meg, er selv en alt for triggerhappy flipper..

Nydelig klokke btw!

Min er i byttemodus rett og slett fordi jeg ønsker meg en annen klokke mer, og dette er den eneste klokken jeg føler jeg kan bytte ut i samlingen. Det er INGENTING i veien med kvalitet, utseende ect. Tenkte at det er lettere å kvitte seg med klokken og bevare verdien nå da det er venteliste på den i stedet for om et år eller to, når jeg egentlig ville vært "klar" til å bytte den ut, hvis det var en klokke fra et mettet marked.

Takker for svar. Vet noen forøvrig om den vevde remmen til BB også vil passe til en Pelagos? Forsto det slik at det var en slags nato med innsydde pins. Om lugsene på disse to modellene samsvarer må det vel kunne være mulig å hive en på Pelagos også...

Sponsing

Hei, dette var pussig. Jeg har faktisk blitt kontaktet av Tudor for å sponse Black Heritage på en nettside jeg driver. Jeg har direkte kontakt med dem og PR-byrået, jeg kan godt høre med dem om det er mulig å få en god pris? Send meg en PM.

Legger ikke opp nettsiden da jeg er redd for å bli bannet fra forumet :)

Hei, dette var pussig. Jeg har faktisk blitt kontaktet av Tudor for å sponse Black Heritage på en nettside jeg driver. Jeg har direkte kontakt med dem og PR-byrået, jeg kan godt høre med dem om det er mulig å få en god pris? Send meg en PM.

Legger ikke opp nettsiden da jeg er redd for å bli bannet fra forumet :)

Hei
Takker for mange gode innspill, jeg har imidlertid bestemt meg for å selge noen av mine ur og fornye samlingen med ett par Rolex + en PP om lommeboken og Evt salg gjør kontoen fet nok.:eek:

Synes størrelsen gjør den harry. Hadde den vært på størrelse med en sub hadde det vært noe annet.