Jeg liker den grå best. Den klokka har vært langt fremme i bevisstheten min i flere dager nå, og jeg har vel kommet til at jeg SKAL ha en sånn... Den er utrolig lekker, og jeg kan nesten ikke vente med å få sett/tatt/siklet på en!
På WUS var det en som sa 4000CHF (~23000kr), på TTT er det en som sier 3000€ (~24000kr) eller 32000 SEK (~26000kr). Så et godt tips i norske kroner er nok ca 25000,- hvis disse gjetningene er solide.
På WUS var det en som sa 4000CHF (~23000kr), på TTT er det en som sier 3000€ (~24000kr) eller 32000 SEK (~26000kr). Så et godt tips i norske kroner er nok ca 25000,- hvis disse gjetningene er solide.
Jeg vet ikke så mye om Tudor, men det virker som de etablerer seg mer og mer som et selvstendig merke og flytter seg bort fra Rolexs paraply. Samtidig virker det som de klatrer oppover prisstigen. Blir spennende å se utviklingen
Tudor ble vel "fristilt" fra Rolex for et par-tre år siden,og etter litt prøving og mye feiling,virker det endelig som de har truffet innertier.
Denne ser jo fantastisk ut,litt morsomt at NATO look`en nå er blitt såpass stueren at den kommer som en standardstrap,blir gøy å se om den varer til disse når ut til forhandler.
Uansett,lover godt for fremtiden til Tudor,og svaret er seff svart!
Nå skjønte jeg hva jeg ikke likte med den svarte skiven :!: De hvite markeringene på de grå subdialene blir veldig utydelige. Slik sett er det jo mye bedre med svart på hvitt. Grå it is. Om det blir noe av ...