Tudor Oysterdate på E-bay

Medlem
17. feb. 2011
Sted
Vestland
Hallo!

Noen som vet noe om denne klokken?

34mm er lite men tror jeg at jeg kan leve med det, min kone kan evt. "arve" den.

Er selvfølgelig klar over FAKE-faren ved å kjøpe fra HK via E-bay...

Selger påstår at det er originale visere og skive..

Et par selgere på E-bay med god feedback som selger denne. Går for rett over 500$, sikkert billigere på auksjon. Er dette for dyrt?

http://www.ebay.com/itm/110747778685?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Kommer nok ikke til å by på denne, men synes Tudor er et spennede merke som jeg prøver å lese meg opp på. Hadde aldri hørt om Tudor før jeg ble medlem på TS :D

Takker for innspill!

Mvh
Vidar.

Litt lite feedback på selgeren. Uret ser i grunnen bra ut, selv om prisen er mistenkelig lav.
Det er mer vanlig med +/- $900 for denne modellen.
Sitter på tapatalk, så jeg fikk ikke med meg detaljene, men følger det med papirer?

Uansett er $550 ikke så helt ille risiko. Jeg tror jeg hadde sjanset. Er det fake kan du jo bare åpne konflikt via paypal

Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering
06.10.2011 14:36, 2061 GARDERMOEN

Det kan nok ta sin tid, kjenner jeg Posten rett bruker nok pakken lenger tid fra Oslo til Bergen enn hva hva den brukte fra HK til Oslo:eek:

Tok sjansen på denne da selger ga ett godt intrykk på meldinger + at han hadde mye god feedback fra andre europere på klokker som kostet det dobbelt enn hva jeg betalte..

Men er jo altid en risiko for å bli lurt på E-bay (og alle andre plasser). Så vi får se hva som kommer!