Skal følge opp dette når jeg får den tilbake fra sønnen min, han bruker den daglig. Regner med at den dukker opp om et par uker, skal da sjekke opp tilstand og ta noen nye bilder.
Tom
Er du fremdeles fornøyd med klokka?
Skal følge opp dette når jeg får den tilbake fra sønnen min, han bruker den daglig. Regner med at den dukker opp om et par uker, skal da sjekke opp tilstand og ta noen nye bilder.
Tom
Er du fremdeles fornøyd med klokka?
Ja, uten tvil. Jeg veksler fremdeles mellom min trofaste 16660 SeaDweller og Pelagos. Hvis det er vanlig tjeneste sitter SeaDwelleren på armen, har vi forhåndsplanlagte oppdrag som går om natten bytter jeg til Pelagos som har en perfekt lume.
Tudoren er en bombesikker Beater og den er en keeper, må jo ha en beater med lume. Når det gjelder riper og hakk er jeg positivt overrasket.
Mvh Tom
Lekker klokke, lurer litt på om dette ikke blir min neste investering noen med bilder av den etter endel bruk?
Har sett nøye på klokken og ser ingen grunn til å ta flere bilder, den er stort sett som tidligere i tråden.
Tom
Mitt inntrykk av titan var at det skulle være meget ripe-resistent. Det var helt til jeg så Pelagosen til Tom
Hvordan er selve lenken til Pelagos sammenlignet med SeaDweller? Når jeg ser på bilder ser de rimelig identiske ut, stemmer det?
Dess mer jeg ser på denne, dess mer interessant blir den. Snowflake, 42mm bezel, lenken/låsen (+medfølgende gummi), titan, 22mm lug width, ingen kyklop, prisen - alt peker i retning av å kjøpe denne i stedet for en Submariner/Seadweller.