Tudor Pelagos

Du koser deg nå :)
Eneste som kan overgå dette er vel at ALS/PP/AP slipper noe i Titan neste
Basel ;)

På ingen måte. Pelagos er et gjennomført ur på alle måter. Håper det blir en slager for Tudor slik flere av de andre modellene i dagens serie er. etterhvert en godt gjennomført kolleksjon fra en produsent som i mine øyne har hatt mange svarte år. Ref Hydronaut og quartz submarinere,,,, grøss.....

Ny og gammel Snowflake.

Pelagos har heldigvis Snowflake design både på skive og visere, dette er etter min mening penere enn Black Bay. Sammenligner vi med "gamlefar" ser vi at de har beholdt samme design - vellykket synes jeg. Denne kommer til å bli min nye beater.

Tom

Tudorsnowflake007.jpg

Pelagos har heldigvis Snowflake design både på skive og visere, dette er etter min mening penere enn Black Bay. Sammenligner vi med "gamlefar" ser vi at de har beholdt samme design - vellykket synes jeg. Denne kommer til å bli min nye beater.

Tom

Tudorsnowflake007.jpg

Gratulerer så mye. Jeg har veldig stor sans for dette uret. Hyggelig om du kom med en brukerrapport på denne etter en tids bruk..

Gratulerer så mye. Jeg har veldig stor sans for dette uret. Hyggelig om du kom med en brukerrapport på denne etter en tids bruk..

Tilbakemelding kommer, skal bruke den noen uker på kurs, kommer til å få mye WT i felt. Skal bli spennende å se om jeg kommer til å "pensjonere" min trippel 6 som arbeidsklokke. Førsteinntrykket er meget positivt. :grin:
Tom

Gratulerer med flott klokke Tom!

Har søkt litt rundt på nett etter lug width, men uten hell.

Er det 22 mm på denne klokken?