Tudor Pelagos

JCE

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2009
Sted
BOO
Noen her som har sett eller vært borti den her?
Den ser jo steintøff ut.

21A12285-A6CE-412B-B27E-FA881660C24B-1950-000002359B04CEA9_zpsbd62d493.jpg

Du kan jo se denne tråden, eller så står det jo litt i denne, her står det også litt gitt.

Lykke til! Har ikke prøvd den på armen, men kanskje jeg får prøvd den i morgen. (NURK Tom?)

drar utenbys i morgen tidlig desverre så jeg kan nok ikke komme. Pelagos er absolutt noe å prøve, den sitter fortsatt på armen.
Tom

Jeg hadde denne, men solgte den. Jeg synes kronen var for stor. Den gnagde inn i armen når jeg tok den på en joggetur. Dette var et så stort irritasjonsmoment at jeg valgte å selge den.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg hadde denne, men solgte den. Jeg synes kronen var for stor. Den gnagde inn i armen når jeg tok den på en joggetur. Dette var et så stort irritasjonsmoment at jeg valgte å selge den.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

9u2ugera.jpg

Du får få deg en slik en. Ingen krone som kan gnager og perfekt til joggeturen;)

Jeg var innom Bjerke på mandagen og prøvde den. Jeg hadde utrolig høye forventninger, men jeg følte at noe manglet.
Veldig mange fine detaljer som jeg simpelthen elsker, men til syvende og sist ble klokken seende litt...."flat" ut.
Bezel og glass var liksom en eneste stor flate. Hadde blitt litt annet spill i skiva med et kurvet glass.
Så jeg tror ikke det blir noe på meg - måneklokka jeg prøvde derimot.....

Liker: Størrelsen, Lumed bezel, god lesbarhet, gummi-rem

Liker ikke: Ti, "Self-winding rotor" på urskiva, ETA-verk, fjørbelastet "diver extension" clasp, snowflake oppsett.

Ender vel opp med den før eller siden.

Liker: Størrelsen, Lumed bezel, god lesbarhet, gummi-rem

Liker ikke: Ti, "Self-winding rotor" på urskiva, ETA-verk, fjørbelastet "diver extension" clasp, snowflake oppsett.

Ender vel opp med den før eller siden.

Jeg kan leve med det meste her men er også bekymret for fjæren i låsen. Har de den inne i Stavanger? Rolig nå, skal bare se og prøve.. Synes foresten at Rotor-teksten er flott, historisk snitt over det.

Jeg kan leve med det meste her men er også bekymret for fjæren i låsen. Har de den inne i Stavanger? Rolig nå, skal bare se og prøve.. Synes foresten at Rotor-teksten er flott, historisk snitt over det.

Tror at Knut fortsatt har en i butikken. Det er jo ikke så langt til Haugesund :)

Hadde inntil i går en Pelagos. Svært fornøyd med den egentlig. Veldig bra finish, forholdsvis lett mtp størrelsen (den er jo i titan). Generelt virker den å være veldig godt bygd, fikk ingen dårlige vibber i forhold til låsen, tvert om.