Byttes Tudor pelagos

JwS

Medlem
4. okt. 2014
Sted
Askim
Leker litt med tanken om å skifte ut Pelagosen. Siden jeg kun har én "skikkelig" klokke, hadde det vært fint med noe blankere som fungerer bedre til litt finere antrekk også. Det som frister mest er selvfølgelig en del modeller fra storebror merket Rolex (Det meste over 36mm.) Men siden klokkekontoen ikke inneholder så alt for mye til mellomlegg er det det nedre sjiktet som gjelder der. Tudor sub og Omega PO er også aktuelt.

Når det gjelder Pelagosen, så er den kjøpt ny hos Lervik slutten av sept. 2014. Alt som fulgte med nytt er på plass. Innerboks, ytterboks, garantibevis og gummirem. Siden klokken har vært fast på håndleddet siden kjøpsdatoen, er det ikke 110% feilfritt, men ingen dype eller veldig sjenerende riper.

Ønsker kun F2F. Bor i Askim, og jobber i Oslo, så jeg er fleksibel i de områdene.

Send en melding om du har noe spennende du vil bytte, så skal jeg vurdere om jeg vil løsrive meg fra den perfekte hverdagsklokken. :mrgreen:
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen siden jeg er litt for glad i klokken.

Små hairlines på kasse. Så godt som usynlige med uret på armen.

Redigert: