Tudor Ranger - ny modell.....

Utrolig fin, men som flere har nevnt tidligere så skulle det vært endeledd på lenken. Personlig liker jeg den aller best på bund. Jeg bytter nok ikke bort Exploreren i denne, men hadde jeg ikke hatt Explorer så hadde nok denne vært et veldig aktuelt alternativ.

Noen som vet prisen?
 
Jeg synes den så pussig ut på lenke, men er vel bare en smakssak. Er der noen historiske grunner til at de har dropper endlinks?
 
Jeg liker denne veldig godt. Stor ja men jeg får sitere @iveland fra en av mange ganger jeg har kritisert DSSD ; det var noen av oss som datt oppi spinatgryta som barn.

Flott design, gode bruksegenskaper og et perfekt valg for alle som vil legge litt peng i "bare en klokke"

Pris rundt 2000 sveitserdollar, det blir vel rundt 13 det vel.
 
Redigert av en moderator:
Kristian Haagen skrev 2700 CHF på Instagram.

Jeg liker den godt
 
Jeg liker den godt

+1

Det mer jeg titter på den, det mer liker jeg den. Spesielt på bund.

Siden jeg kjøpte Breitling Navitimer som forskudd på 40-årsgave til meg selv mangler jeg en gave fra meg til meg, som jeg kan åpne på selve dagen:rolleyes:. Meget mulig det ender opp med å bli Tudor Ranger.

Må også innrømme at Tudor Ranger er et av de tøffeste, om ikke det tøffeste navnet på en klokke:

"If you were fighting the French tomorrow, you'd wear a Tudor".

archer.png
 
Redigert:
Jeg har sansen! Synes ikke så mye om lenken, riktignok ...

Det jeg derimot virkelig ønsker meg, er den vevde camo-remmen! Den vil jeg gjerne se i løssalg :cool:

1396309458151
 
Synes Tudor er i støtet for tiden. Og de glimter til med den ene flotte stoffreima etter den andre. Bund har derimot aldri vært min greie.
 
Stålenken ødelegger denne for min del, spesifikt endlinks.

Men skiva var fin :) hva ligger prisen på?
 
Endlinks er vanligvis flott, binder sammen lenke og kasse på en fin måte. Tenker vi litt vintage var endlinks ikke noe tema og Rolex var vel en av de første til å introdusere disse. Jeg synes nye Ranger er helt fin- og litt annerledes uten endlinks.
Tom
 
Lugsene er kanskje litt i spinkleste laget for en så stor klokke? Ellers veldig enig, den er kjempeflott og jeg liker den bedre og bedre, selv om jeg synes den hadde vært perfekt om den var 38-39mm istedet for 41. Da hadde kanskje lugsene sett mer proporsjonale ut også?


At Tudor har så fokus på å tilby forskjellige remmer til klokkene sine er kjempebra, og en ting jeg håper flere andre merker lar seg inspirere av. Den vevde remmen kunne jeg for eksempel tenkt meg til exploreren, om den bare kom i 20mm. :D
 
Jeg håpet på at denne ble introdusert på Basel i år, etter at Tudor registrerte varemerket "Heritage Ranger" i sommer. Så ble jeg skuffet over størrelse og lenke, men satte meg tentativt på venteliste for det. Nå synes jeg den blir mer og mer spennende, og at Tudor har vært overraskende flinke til å differansiere seg fra Explorer, og til å modernisere en klassiker.
 
Denne blir nok veldig populær, men den falt ikke i smak hos meg. Minner meg om en Ollech & Wajs jeg hadde før.