Tudor Ranger - ny modell.....

Har fått oppgitt ca 22k, og tilgjengelig i 'juni en gang'. Dette var for en måned siden, så de har vel kanskje mer detaljer nå.
 
Var innom i går. De hadde ikke fått inn den eller nye Black Bay. Nå spurte jeg heller ikke. De hadde egentlig veldig lite Tudor.
 
Noen som har/har prøvd den nye Tudor Heritage Ranger? Synes den ser ålreit ut på bilder, men skulle gjerne hatt en vurdering fra noen som har den eller har prøvd den.
 
Noen som har/har prøvd den nye Tudor Heritage Ranger? Synes den ser ålreit ut på bilder, men skulle gjerne hatt en vurdering fra noen som har den eller har prøvd den.

Artig at du skrev dette! Har gått og tenkt på det samme flere dager nå. Liker utrolig godt hvordan den tar seg ut på bilder, men skulle ha hørt om noen erfaringer fra noen som har holdt i den.

Jeg vet at mange synes den er for stor og mangler lenke som møter kassa samt annet småpirk. Jeg liker den sånn, men er heller ute etter erfaringer om kvaliteten på klokka generellt:)
 
Var å prøvde nye Ranger idag. Jeg syntes den ble for stor, men så er jeg litt gammeldags;) Kostet i underkant av 25K svenske riksdaler på lenke.
 
Var å prøvde nye Ranger idag. Jeg syntes den ble for stor, men så er jeg litt gammeldags;) Kostet i underkant av 25K svenske riksdaler på lenke.

Så etter den hos Bjerke Paleet i dag, men ingen Ranger der. Heller ingen ny Deep Sea i kjelleren. Dessverre.
 
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=366282

aliNWS.jpg
 
Tittet på denne hos Bjerke i dag. Ble ikke så veldig imponert av den i levende live som på bilder. Den er litt for stor og ser litt plastikk ut
 
Det glemte jeg å sjekke. Rundt 20k. Kanskje litt mer på lenke.

Jeg kunne i hvert fall krysse den av ønskelisten :) Sparer heller litt mer å går for en Explorer 1 evt.
 
20K er vel ikke så galt?

Hvis den opplevde kvaliteten er like bra som på Black Bay kan jeg gå for denne. Størrelsen tror jeg ikke er et problem for meg!

Tipper det lureste er å dra og prøve...