Tudor Submariner

Nå er jeg langt ifra en ekspert, men jeg synes fonten på bezeltallene ser litt overdimensjonert ut?

Tudor 79190

Nå er jeg langt ifra en ekspert, men jeg synes fonten på bezeltallene ser litt overdimensjonert ut?

Fontene på bezelen ser nok ut som de skal, resten av uret også hvis jeg ikke tar feil,,
Et flott ur, hadde kansje vært mer interresant med en oyster lenke, blå sub er vel ikke så enkel å matche med skinn som sort sub ( som du må regne med å betale rundt 20k for med lenke ) Eller muligens en blå haiskinns - rem hadde vært flott, og en blå nato og en blå croco.........joda det blir sikkert bra uansett.

Men bevares,, en klokke å bli glad i !
En tilsvarende på nettet :

Redigert:
Synes at det er direkte uærlig av selgeren å ikke nevne ref.nr sånn at flere tydeligvis ikke får med seg at det er en mini-sub
75090...
:rolleyes:

Edit : var litt treg å skrive og ble forbigått av @MINUTE_REPEATER ;)

Redigert av en moderator:
Gehäusedurchmesser: 38mm

Hvordan ser dere at det er en "lillebror"?

Storebror er 40mm uten krone. Men denne er litt større en den forrige du linket til i en annen tråd. Så du nærmer deg sakte men sikkert;);) Du må regne med å blø 20K+ for en full-size:)

Gehäusedurchmesser: 38mm

Hvordan ser dere at det er en "lillebror"?

1- vi bare ser det av proporsjonene
2- vi har skjønt det og leser selgeren som slu da han er proff, har åpnet klokken, nevner verket men ikke referansenummeret.
3- med så mange mistanker, ser vi nøyere på bildet av det åpne baklokket og klarer å tyde 75xxx ( altså 75090 eller 75190 = mini/midsub)

Redigert:
1- vi bare ser det av proporsjonene
2- vi har skjønt det og leser selgeren som slu da han er proff, har åpnet klokken, nevner verket men ikke referansenummeret.
3- med så mange mistanker, ser vi nøyere på bildet av det åpne baklokket og klarer å tyde 75xxx ( altså 75090 eller 75190 = mini/midsub)

Godt at @lobergen og @MINUTE_REPEATER er våkne her, jeg var litt for raskt ute i entusiasmens hete.
Smart selger, jeg lot meg blinde av eta 2428 -2 og tenkte automatisk 79190, 40-38 .... Stor forskjell og ennå mer ned til 35.

Redigert av en moderator:
Jeg er på jakt etter allværsklokken, som kan motta litt diverse, uten at jeg må bli grinete av den grunn.
Størrelsesmessig er den i alle fall riktig..?

M

Størrelsen er korrekt;) Jeg tror du bør vurere ref nr 79090 (plexi-glass) eller 79190 med safirglass. Disse ble produsert helt opp til midten av 90 tallet og er fremdeles egnet som "beatere". Det er et par 79090's som har blitt omsatt her flere ganger i det siste. Så det er bare å følge med på KS og være rask på avtrekkern.