Tudor-tråden

Trodde jeg kom til å like ETA versjonen best. Men er blitt begeistret for både rivets og skjold. Nydelig også å slippe «self winding» i skjev bue kl 6 :)

1BA0A095-D501-415D-85A1-F7349809AE24.jpeg
 
Vet det er svært delte meninger om modifiserte originaler..
men denne halvoriginale mod`n kunne jeg bare ikke avstå fra..

Har lenge siklet på en gummirem i samlingen og når jeg da fant ut at endlinks
og deployment clasp skulle passe på en original pelagos rem, ble dette fort noe som måtte testes ut..

Jeg syntes dette kler klokken mye mer enn Rubber-B og Everest alternativer men der er jo også smaken som baken..

Hva syntes dere??

#Dykkeklar


IMG_7002.JPG

IMG_6997.JPG

IMG_6998.JPG

[
 

Vedlegg

  • IMG_6990.JPG
    IMG_6990.JPG
    34,3 KB · Visninger: 0
Redigert:
Vet det er svært delte meninger om modifiserte originaler..
men denne halvoriginale mod`n kunne jeg bare ikke avstå fra..

Har lenge siklet på en gummirem i samlingen og når jeg da fant ut at endlinks
og deployment clasp skulle passe på en original pelagos rem, ble dette fort noe som måtte testes ut..

Jeg syntes dette kler klokken mye mer enn Rubber-B og Everest alternativer men der er jo også smaken som baken..

Hva syntes dere??

#Dykkeklar

Vil det si at Everest strap til BB vil passe Pelagos?
 
Noen som vil selge en North Flag? :) Send meg en melding :)

Disse er jo "keepers", så det er ikke ofte de dukker opp til salgs. På en annen side virker det ikke som at det blir solgt så mange nye heller. Jeg er veldig fornøyd med min, så jeg vil absolutt gi en tommel opp for et godt valg av ny klokke! Lykke til med jakten!
20180510_214134-01.jpeg
 
Redigert:
Disse er jo "keepers", så det er ikke ofte de dukker opp På en annen side virker det ikke som at det blir solgt så mange nye heller. Jeg er veldig fornøyd med min, så jeg vil absolutt gi en tommel opp for et godt valg av ny klokke! Lykke til med jakten! Vis vedlegg 92826


Tusen takk :)

Solgte Explorer i dag. Har hatt lyst på North Flag lenge. Men den har jo litt likhetstrekk med Explorer så har ikke klart å rettferdiggjøre å ha begge. Men nå er valget tatt. Det blir North Flag!

Må bare få tak i en ;)
 
I dag tok jeg steget.

Box fresh North Flag leveres på pulten min imorgen med EON. Etter 2mnd leting etter brukt gav jeg rett og slett opp.

Som jeg gleder meg til imorgen :D

Bilde kommer imorgen selvsagt!

PS. Jeg er bruktbilselger, om det har noe å bety i denne tråden o_O
 
I dag tok jeg steget.

Box fresh North Flag leveres på pulten min imorgen med EON. Etter 2mnd leting etter brukt gav jeg rett og slett opp.

Som jeg gleder meg til imorgen :D

Bilde kommer imorgen selvsagt!

PS. Jeg er bruktbilselger, om det har noe å bety i denne tråden o_O
Gratulerer så mye! Det er godt å se at flere blir glad i denne modellen. Får håpe at du blir fornøyd!
 
  • Liker
Reaksjoner: GeneralM