Tudor-tråden

Har også alltid likt best «helintegrerte» gummiremmer, men dette syns jeg ser helt smashing ut. Godt man er forskjellige
IMG_8687.jpeg


Min BBPro er definitivt digg på integrert
IMG_8127.jpeg
 
Et god løsning til de Tudormodellene som er det er referert til er "Tropic". En sort gummireim av denne typen maskerer "åpningen" mellom reimen og urkassen, og kler designet til mange Tudorklokker meget godt. Man unngår den glatte og såpestykkelignende helintegrerte look'n.
 
Andre som har vært borti at lume fra bezel faller ut eller løsner? Så i dag at jeg plutselig manglet en strek. Var ganske overrasket siden klokka er 1,5 år gammel. Aldri tenkt over at de var satt inn og ikke helstøpt eller dekket over med noe.

Ellers må jeg si jeg elsker klokka, er så sykt digg med lang reserve slik den kan overleve ei helg av armen eller tidvis av og på uten å måtte stille den på nye hele tiden. Tror aldri jeg kommer til å klare en klokke med kortere gang reserve :love:
IMG_6862.jpeg
 
Andre som har vært borti at lume fra bezel faller ut eller løsner? Så i dag at jeg plutselig manglet en strek. Var ganske overrasket siden klokka er 1,5 år gammel. Aldri tenkt over at de var satt inn og ikke helstøpt eller dekket over med noe.

Ellers må jeg si jeg elsker klokka, er så sykt digg med lang reserve slik den kan overleve ei helg av armen eller tidvis av og på uten å måtte stille den på nye hele tiden. Tror aldri jeg kommer til å klare en klokke med kortere gang reserve :love:Vis vedlegg 377924

Bør vel være en garantisak? Skal vel sitte bedre en det.
 
Har vært et problem som har vært diskutert på mange fora de siste 3 årene, beklageligvis. Det løser seg nok via AD, men allikevel irriterende. Jeg ville insistert å tatt bezel av klokken, og bedt om en ny - så kan du ha klokken på armen i mens. Lite poeng å sende hele klokken til Tudor når man kan bestille ny bezel/insert - og derigjennom redusere risiko under transport og antall ledd i spedisjonen/reklamasjonen.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Hva tenker dere om denne?

Siden du spør.

På nittitallet hadde velstående fraternity-gutter på college i USA en tendens til å ta helt nye Toyota Hiluxer (altså ordentlig dyre pickuper) hvor det stod "TOYOTA" i store hvite bokstaver på lastelemmen bak, og fjerne bokstaver så det stod "YO" i stedet.

Jeg får litt den samme følelsen.