Denne skapningen her har jo for min del vært forventet å dukke opp siden Only Watch i 23. Kan det være at Prince endelig får comeback med nytt urverk?Da er ikke håpet om ny chrono over helt enda.

Denne skapningen her har jo for min del vært forventet å dukke opp siden Only Watch i 23. Kan det være at Prince endelig får comeback med nytt urverk?Da er ikke håpet om ny chrono over helt enda.
Ser sånn ut ja. Og kan det være en link til noe finsk med tanke på fargene?Er det ikke en chronopusher under lakenet?
Ser sånn ut ja. Og kan det være en link til noe finsk med tanke på fargene?
Før jeg så YM II live så sa jeg at den var stygg pga uryddig skive. Men etter å fått den på hånden så var den råkul, men fortsatt litt uryddig skive. Det jeg likte mest var størrelsen, blåfargen sammen med hvitfargen. Prisen har vel muligens gått ned fra 215k til 150k med nytt urverk. At det blir nesten som sub, tja, en klokke er jo en klokke som viser tiden. Sånn sett så er jo nesten alle like fra før hvis du spør en mann på gata som ikke er kolokkeinteressert. Ang YM 1 så har jeg den i ss med blå skive og TT med brun skive. I mine øyne så er det en av Rolex mest undervurdere klokker med tynn og avrundet kasse, blåfargen på skiven er nydelig og bezel ser dyr ut og er dyrHva er poenget med YM II med "vanlig" skive? Blir den ikke da bare enda en av sub-variantene som er same same and not very different?
Jeg har aldri forstått poenget med YM 1, men YM II er jo skikkelig kul, og jeg mener det er skiven/komplikasjonen som gjør det.
Og det kommer fra en mann som vanligvis ikke vil ha noen komplikasjoner visere som viser tiden
Vet at jeg banner litt i kirken her, men det er ikke vondt ment. Har kanskje bare ikke forstått det ennå![]()
Er en Visa Racing Bulls Chrono. Men dessverre i den gamle tykkaskassen med B01-verket til Breitling og racinginspirert rem.Er nok en ny spesialmodell knyttet til Formel 1/Red Bull. Tviler derfor på en helt ny chrono-modell. Men det kan fortsatt være en chrono basert på nåværende modellerMine to cents
Har aldri hatt den på armen, så jeg aner ikke hvordan det er, og det er jo sikkert større forskjeller mellom disse sub-variantene enn jeg liker å innbille megFør jeg så YM II live så sa jeg at den var stygg pga uryddig skive. Men etter å fått den på hånden så var den råkul, men fortsatt litt uryddig skive. Det jeg likte mest var størrelsen, blåfargen sammen med hvitfargen. Prisen har vel muligens gått ned fra 215k til 150k med nytt urverk. At det blir nesten som sub, tja, en klokke er jo en klokke som viser tiden. Sånn sett så er jo nesten alle like fra før hvis du spør en mann på gata som ikke er kolokkeinteressert. Ang YM 1 så har jeg den i ss med blå skive og TT med brun skive. I mine øyne så er det en av Rolex mest undervurdere klokker med tynn og avrundet kasse, blåfargen på skiven er nydelig og bezel ser dyr ut og er dyr.
Ang å banne i kirken så er vel det allerede gjort hvis du liker en klokke som er større enn 41 mm.
lett!
For meg blir det for mye med rød-rød skive og 5-link.Kanskje det blir for mye, men jeg syns den nye burgunderrøde skiven på BB58 ser lovende ut![]()