chrbir
Støttemedlem
En fantstisk undervurdert liten sak
Er jo også vanskelig og ikke kommentere at vi har prestert å bli medlem av tidssonen på nøyaktig samme dag. Tilfeldigheten skal ha det til at vi sitter på samme klokke som ikke akkurat florerer i markedet. Med tanke på at det er noen år siden vi begge ble medlem er det jo ekstra artig... Ha en super helg!@Daniel Helt enig med deg.
BB 36 er en flott klokke både i svart og blått! Men, hva med BB 36, Two Tone? Ingen som har den her inne?? Gikk meg litt hus forbi i fjor. Da byen jeg bor i ikke lenger har noen forhandler . Den ser jo heelt rå ut! Både med champagne og svart skive. Aldri prøvd Tudor sine "jubilee"-lenker heller. Noen som kan poste noen flotte bilder, og gi litt info om opplevelsen av "jubileen"?Tror denne må inn igjen... Tullete å selge
BB 36 er en flott klokke både i svart og blått! Men, hva med BB 36, Two Tone? Ingen som har den her inne?? Gikk meg litt hus forbi i fjor. Da byen jeg bor i ikke lenger har noen forhandler . Den ser jo heelt rå ut! Både med champagne og svart skive. Aldri prøvd Tudor sine "jubilee"-lenker heller. Noen som kan poste noen flotte bilder, og gi litt info om opplevelsen av "jubileen"?