Ikke seven sea denne påsken? God påske, forresten!
Kjører alternativt i år. God påske!God påske
Likte den der svært godt. Ringte Bjerke for å bestille og traff en hyggelig dame. Får svar i løpet av april angående leveringstid.Denne er spennende:
TUDOR Black Bay 58 925 watch - m79010sg-0001 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Black Bay 58 925 watch m79010sg-0001 - Manufacture Calibre MT5400 (COSC) - 39mm silver case - Brown leather braceletwww.tudorwatch.com
Denne er bestiltDenne er spennende:
TUDOR Black Bay 58 925 watch - m79010sg-0001 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Black Bay 58 925 watch m79010sg-0001 - Manufacture Calibre MT5400 (COSC) - 39mm silver case - Brown leather braceletwww.tudorwatch.com
Den er innafor i min bok. Kul klokkeMåtte bare slå til da denne plutselig dukket opp i nettbutikken til Håkon Lian. Bestilte i går og kom på døren i dag tidlig. Synes det er utrolig mye bra med denne klokken, men frykter at den kan bli akkurat litt for stor for mine håndledd. Hva sier klokkefolket? Vis vedlegg 246243
Den er innafor i min bok. Kul klokke
Måtte bare slå til da denne plutselig dukket opp i nettbutikken til Håkon Lian. Bestilte i går og kom på døren i dag tidlig. Synes det er utrolig mye bra med denne klokken, men frykter at den kan bli akkurat litt for stor for mine håndledd. Hva sier klokkefolket?
Gratulerer, Pelagos er uforskammet heftig!Måtte bare slå til da denne plutselig dukket opp i nettbutikken til Håkon Lian. Bestilte i går og kom på døren i dag tidlig. Synes det er utrolig mye bra med denne klokken, men frykter at den kan bli akkurat litt for stor for mine håndledd. Hva sier klokkefolket? Vis vedlegg 246243