Da høres det ut som om vi er på linje.Jeg synes egentlig ikke joggesko er ok til dress, det var et forsøk på å sidestille det.
Ironi er ikke så lett i skriftlige medier
Da høres det ut som om vi er på linje.Jeg synes egentlig ikke joggesko er ok til dress, det var et forsøk på å sidestille det.
Fikk min BB58 i går og førsteinntrykket er veldig bra, men har et par spørsmål/observasjoner;
- Den kom med ferdig justert lenke i posten (etter avtale) og i svart ytter og inner-boks, tidligere har jeg sett at noen har en form for hvit ytter-papp også. Skulle dette fulgt med på min? Skal videre til min sønn etter hvert og da vil jeg ha den så komplett som mulig.
- Den er ikke like lett i trekket på kronen som det jeg er vant med på f.eks Longines og Rolex...vil tro at det er en del av konstruksjonen og at Bjerke sjekker dette før de sender den avgårde.
Tar gjerne i mot noen innspill her (legger med bilde av en jeg fant med hvit papp)
Vis vedlegg 273078
Gratulerer så mye med din nye BB58. Fantastisk klokke.
Anskaffet selv en slik modell tidligere i høst.Min ble levert komplett med den hvite "ytterboksen"/beskyttelsen du har på bildet utenfor den sorte boksen.
Det var fra norsk AD. Men sikkert litt ulik praksis fra sted til sted.
Jeg skulle ønske de lanserte Black Bay i 39 mm. 41 blir litt for stort og 36 blir for lite. Det kommer jo aldri til å skje, så da må jeg vel bare bli venn med 41…
Ellers er jeg (igjen) på titt etter en ny Ranger, men de har plutselig økt masse i bruktpris. Er det invistorer som har finni ut at de skal tjene en liten sum?
Er det samme smooth action på bezelen til Pelagos FXD som på standard Pelagos, tross bi-directional vs uni-directional?
Uten å ha noen referanser til den vanlige Pelagosen så må jeg si meg enig med @Consigliere. Den virker litt hardere/strammere å vri på. Men synes kvalitetsfølelsen er god og som forventet.Er det samme smooth action på bezelen til Pelagos FXD som på standard Pelagos, tross bi-directional vs uni-directional?
Explorer har også 19mm lugs nåStøttes! BB39 ville vært min ideelle klokke også. Har eid BB36, og det var en helt nydelig klokke på, men den ble allikevel solgt videre fordi jeg synes den ble for spinkel på meg (18,5 cm håndledd). Jeg er i utganspunktet glad i mindre klokker, men ble aldri komfortabel med den. BB36 har også 19mm lenke, noe som gjør at jeg synes den bærer litt mindre enn en Explorer 36.
Er det helt utenkelig at Tudor lager den i 39?
De kildene jeg finner sier 20 mm lugs på Explorer, men godt mulig det er feil!Explorer har også 19mm lugs nå
Så nå er de nok mer eller mindre like. Hadde vært gøy å sammenlignet.
124270 kom i år, med 19mm lugsDe kildene jeg finner sier 20 mm lugs på Explorer, men godt mulig det er feil!