Hovedsignal
Støttemedlem
Så likevel ganske tykk ut på videoen over.Krystallen er vel en av de millimeterene som utgjør tykkelsen.
Så likevel ganske tykk ut på videoen over.Krystallen er vel en av de millimeterene som utgjør tykkelsen.
Digga den nye BBPro, bestilt!
Samme svar til meg. Har nok ikke kjøpt nok der. Jeg prøver å gi dem penga mine, men de takker stadig neiJeg meldte min interesse til Bjerke, men de skulle komme tilbake til meg når de fikk oversikt. Hos Bjerke var det ikke mulig å betale depositum/bestille enda i hvertfall.
@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430Nå vil jeg ikke være noen festbrems, men er den ikke i overkant lik en 1655...?
Du setter det på spissen, men jeg tar meg selv i å være litt enig med deg. Det skurrer litt for meg også.@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430
Vis vedlegg 285562
Hehe. Ja, klar over at jeg er i et useriøst hjørne akkurat nå. Klokka er selvsagt fin, men fy søren så rå 1655'en er i forholdDu setter det på spissen, men jeg tar meg selv i å være litt enig med deg. Det skurrer litt for meg også.
Fra Tudor fans France.@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430
Vis vedlegg 285562