Tudor-tråden

Jeg meldte min interesse til Bjerke, men de skulle komme tilbake til meg når de fikk oversikt. Hos Bjerke var det ikke mulig å betale depositum/bestille enda i hvertfall.

Jeg meldte min interesse til Bjerke, men de skulle komme tilbake til meg når de fikk oversikt. Hos Bjerke var det ikke mulig å betale depositum/bestille enda i hvertfall.
Samme svar til meg. Har nok ikke kjøpt nok der. Jeg prøver å gi dem penga mine, men de takker stadig nei :mrgreen:

Hm. I motsetning til det meste annet fra Tudor falt den der i smak hos meg også. Blir sikkert "umulig" å få tak i, så man får vel vente til feberen gir seg hos de ivrigste.

• Liker
Reaksjoner: kire
Nå vil jeg ikke være noen festbrems, men er den ikke i overkant lik en 1655...?
@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430 :sick:
ferrari-f430-replica-built-on-toyota-celica-for-sale-photo-gallery_5.jpg

• Liker
Reaksjoner: TomB
En ny iterasjon av North Flag hadde vært ekstremt interessant. Det vi får er enda mer retro-ish oppgulp og den forferdelig stygge "naglede" lenka enda en gang. Det er så lite pent at jeg har ikke ord, ingen ved sine fulle fem hadde valgt en slik over en normal skrudd en, hvorfor insisterer Tudor på at dette er kult?

• Liker
Reaksjoner: andersen