Herlig! Prøvd i sommer og på armen nå, er den lagervare nå?Det korte svaret er «fantastisk» Jeg ble solgt da jeg fikk prøve den hos AD i Nice nå i sommer. Etter det fikk jeg liksom ikke slappet helt av før jeg hadde en i hus.
Les førre side. Han betalte seg ut av venteliste...Herlig! Prøvd i sommer og på armen nå, er den lagervare nå?
Fått tenningen selv
Ja, det er noen som har det
Ja, skjønner det! Prøvde bare å være morsom Kos deg med dritfet klokke!Men da fikk jeg MN21 også da De 12000kr ekstra jeg betalte er vel ikke mer enn det som hadde blitt nypris innen jeg hadde fått i butikk
Har hatt min over ett år og brukt den mye. Vanlig såpe og vann som med stålur holder fint. Holder seg helt finJa, er veldig fysen på den. Ikke sett den live, men utfra bilder virker den veldig fin! I tillegg likte jeg å bruke BB58 på rem/nato/perlon….
Hvordan holder den seg? Ser noen gir den en runde med tannkrem
Netopp kjøpt min første klokke til over 1000 lappen. Veldig fornøyd med klokka og ikke minst kundeservicen til Bjerke. Ble en BB58 i sort
Vis vedlegg 300517
Takk takk. Betalte depositum i januar og fikk den egentlig 29 juni, men da var jeg i Silverstone så lot noen andre få den. Den jeg endte opp med å kjøpe kom forrige ukeGratulerer! Hvor lang leveringstid var det?
Netopp kjøpt min første klokke til over 1000 lappen. Veldig fornøyd med klokka og ikke minst kundeservicen til Bjerke. Ble en BB58 i sort
Vis vedlegg 300517