Tudor-tråden

Mina nuvarande Tudors. Haft en röd BB tidigare också. :)
image-jpeg.222831
image-jpeg.227874
 
Kan skrive under på at dette er mye for pengene. Kan noen fortelle meg hvorfor en sub/s4kd koster mer enn det dobbelte av denne? Selv glad i sub, men fra et value perspektiv er det hårreisende, man betaler virkelig sitt for å gå med "krona". Her er det nyere og som mange argumenterer for, bedre urverk, med 70t gangreserve, titan kasse og lenke med det jeg vil påstå er en minst like god lås, keramisk bezel, HEV, COSC og 500m dybde

 
Valget stod mellom en Sub eller BB, og til slutt ble det sistnevnte. Blir nok en Tudor Sub en gang i fremtiden. Kjøpte min Black Bay ifb med utenlandstjeneste. Lenka er i mine øyne fin men er svak for den allsidige NATO reima, som lett skiftes når man går lei.

12400534_10205995219739721_6227266395656508865_n.jpg


Så over til NATO, grå milsub standard issue Royal Navy, som passer ypperlig IMHO - den originale Tudor kvasi NATO reima synes jeg ble for stusselig, - skjønner ikke hva folkene i Geneve tenkte, når de la ved noe som ser ut som og kjennes som made in ROC....dog min svært subjektive oppfatning!
Tudor%20BB%20with%20NATO.jpg
 
Ikke meningen å kapre denne tråden....men så var det dette med "heisann, den så enda bedre ut og passer godt til BB-en..." og vips så ble det en ny reim, i fra Italienske ColaReb, fargen kalles Swamp BTW.

Kona ristet oppgitt på skulderene..... "kjøpte ikke du nettopp en ny reim eller...." :D

Tudor%20BB%20with%20Colareb%20reim.jpg