'USTDHS' - betyr det noe? Universal Standard Time, Department of Homeland Security (men det er jo ikke så gammelt som filmen legger opp til). GMT av noe slag?
Vis vedlegg 345136
Vis vedlegg 345135
Litt langt å reise, ikke er jeg invitert hellerFlere som skal på Tudor-event i morgen?
Hva er "ekte" månefase? og hva er eventuelt "uekte/falsk" månefase? Sånn for oss uopplysteJa - men ikke i tradisjonell (se vintage utgaver) forstand, slik som e.g. JLC og andre. Jeg tenker mer en slik "ekte" månefase de hadde for mange, mange år siden. Hvis Tudor/Rolex hadde laget noe slik igjen kunne de (trolig) endelig lykkes med denne type armbåndsur
For å hjelpe deg over bøygen: Romantisk er nok mer korrekt betegnelse, og da forstår du hva som menes.Hva er "ekte" månefase? og hva er eventuelt "uekte/falsk" månefase? Sånn for oss uopplyste
Ny Tudor i dag er en Submariner?
En sånn her tenker du?Var egentlig ikke så entusiastisk for dette slippet, men tanken på en blå sub fikk hårene til å reise seg litt. Blir noen litt lange timer å vente nå.
En sånn her tenker du?
Vis vedlegg 345204
Tørr vedde ei pils og en PIV til community manager vår at det ikke blir noe ny Tudor Submariner.
Jeg ser ingen grunn til at Rolex skal tillate en nær knyting når de har brukt 30 år på å fristille seg. 79090 var siste med Oyster på skiva. 79190 siste med Submariner på skiva.
BB og Pelagos kan dog komme i mange mer eller mindre interessante historiske referanser.
IMHO. Sees kl 18!
Fikk 79190 med "oysterdate" på skiva ogsåEn sånn her tenker du?
Vis vedlegg 345204
Tørr vedde ei pils og en PIV til community manager vår at det ikke blir noe ny Tudor Submariner.
Jeg ser ingen grunn til at Rolex skal tillate en nær knyting når de har brukt 30 år på å fristille seg. 79090 var siste med Oyster på skiva. 79190 siste med Submariner på skiva.
BB og Pelagos kan dog komme i mange mer eller mindre interessante historiske referanser.
IMHO. Sees kl 18!