Hvis det er en destro Pelagos sovner jeg før jeg har fullført dette inn
Hvis @Todda derimot har rett; kjøpe den og modde den til non-destro.
Destro = høyre på italiensk, så i ursammenheng betyr destro klokke ment for høyre arm (med krone på venstre side)Destro?
Da er vi to, i så fall. Bytte om rem-/lenkefester i tillegg eventuelt.Modde den til non-destro, er det bare å vri skiven 180 grader? Så enkelt? Håper ikke jeg er eksepsjonelt dum nå på morgingen
Desto mer interessant å snakke om hvis de ikke har laget det.Da er vi to, i så fall. Bytte om rem-/lenkefester i tillegg eventuelt.
Men hvorfor alt dette desto-snakket i denne tråden? Har Rolex/Tudor noensinne laget destro-ur?
Om en uke er jeg pensjonist. Da skal jeg sette av noen timer hver dag, til å rette dine skrivefeil...Desto mer interessant å snakke om hvis de ikke har laget det.
Det kunne vært artig - med en rettskrivningsmoderatorOm en uke er jeg pensjonist. Da skal jeg sette av noen timer hver dag, til å rette dine skrivefeil...
Gleder meg allerede. Noe skal man jo gi tilbake til den eldre garde, så jeg skal prøve å snikke inn noen skrivefeil her og der..Om en uke er jeg pensjonist. Da skal jeg sette av noen timer hver dag, til å rette dine skrivefeil...
Aaaa, takk for oppklaring til alle.Destro = høyre på italiensk, så i ursammenheng betyr destro klokke ment for høyre arm (med krone på venstre side)
Så gøy!Gleder meg allerede. Noe skal man jo gi tilbake til den eldre garde, så jeg skal prøve å snikke inn noen skrivefeil her og der..
Modde den til non-destro, er det bare å vri skiven 180 grader? Så enkelt? Håper ikke jeg er eksepsjonelt dum nå på morgingen
For mitt enkle hode, så hinter dette til datovindu.