Stiller meg bak det @Greg har oppsummert. Klokken ser fin ut i mine øyne, fat-font insert og til og med
den orginale twin-lock kronen er på plass. Kassen ser noe "dingete" ut, men dette er jo et godt tegn med tanke på
at den ikke er polert. Prisen vil jeg ikke ha noen formening om, men jeg saver en link fra @Salvesen om hvor man finner
40mm Tudor Submarinere til 15-20K?? Jeg har fulgt med på markedet en stund nå og det ser ut til at prisene stiger jevnt
og trutt i takt med storebroren Rolex.
Stiller meg bak det @Greg har oppsummert. Klokken ser fin ut i mine øyne, fat-font insert og til og med
den orginale twin-lock kronen er på plass. Kassen ser noe "dingete" ut, men dette er jo et godt tegn med tanke på
at den ikke er polert. Prisen vil jeg ikke ha noen formening om, men jeg saver en link fra @Salvesen om hvor man finner
40mm Tudor Submarinere til 15-20K?? Jeg har fulgt med på markedet en stund nå og det ser ut til at prisene stiger jevnt
og trutt i takt med storebroren Rolex.
De Tudorene jeg har hatt er fra "Fat Derek", sjekk Watchrecon.com
Jeg har hatt to tudor subs(79090 & 75090) og begge betalte jeg mellom 15-20K inkludert moms. Men dette var dog i 2012 og 2013 så prisene kan ha endret seg drastisk for alt jeg vet.
Her er forresten en link til min salgsannonse siden du bedde om det @MINUTE_REPEATER
Ja, søk opp denne referansen på Watchrecon så finner man fort ut at hvis man skulle kommer over den til 15-20.000 så er det bare å løpe å kjøpe.Vil vel bare legge til her mht prisen så er nok en 7928 mark II mer ettertraktet klokke enn de nyere Tudor. Rose fremfor skjold altså
Veldig pen denne, vet ingenting om modellen men jeg ville iallefall aldri betalt ca 40 000,- for en tudor sub.)
Har du den ennå så gir jeg deg 18K for den
ikke engang for en 7922 eller en 7924 ?