Tull med tapatalk igjen?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Også funker det plutselig ikle igjen.. Har i det siste også fått svart skjerm vis jeg har tatt et bilde mens jeg har vært i dagens klokke tråd for å poste.. Å da låser den seg i svart skjerm og jeg må skru av/på iPhone eller slette/installere tapatalk på nytt! Og det er jo litt kjedelig.. Noen som vet om feilen gjelder andre forum enn TS også??

Også funker det plutselig ikle igjen.. Har i det siste også fått svart skjerm vis jeg har tatt et bilde mens jeg har vært i dagens klokke tråd for å poste.. Å da låser den seg i svart skjerm og jeg må skru av/på iPhone eller slette/installere tapatalk på nytt! Og det er jo litt kjedelig.. Noen som vet om feilen gjelder andre forum enn TS også??

Bruker Tapatalk på WUS også, og der har det gått knirkefritt hele veien.

Har en mistanke om hvor problemet ligger...
TS hostes for tiden i Nederland, men skal flyttes hjem. Kommer derfor til å kjøre full oppgradering og vedlikehold av forumet i løpet av julen, og forhåpentligvis får vi ordnet opp i Tapatalk problemene da.

Jeg ser også at vBulletin har kommet med egen mobil plugin, og kanskje man skulle vurdert å gå over til denne for å slippe krøll i fremtiden.

Bare å gå over til vbulletin appen for min del. Gratis er den også.

Trenger du en til å teste om ting funker etter hvert er det bare å sende en PM.

Nå er det fullt TapaTalk-kaos for min del igjen. Hva kan være grunnen til at det skjer? Bruker også WUS og TRF via TapaTalk uten problemer hele veien.

Tull her også, vært det noen dager nå! Må inn på tidssonen.no via safari først, så fungerer det ellers som normalt;)

Slik ein iPhone her...
Jeg skriver og på telefonen nå. Problemet er om jeg jeg har "vært borte" en stund, da får jeg tre ulike feilmeldinger som jeg må kvittere ut, og alt "henger".
Det eneste som fungerer da er å forlate programmet, åpne tidssonen med nettleseren. Forlate nettleseren, åpne tapatalk igjen. Da fungerer det fint.
Samme problem har vært diskutert tidligere.

536cb892-11fe-49cb.jpg

536cb892-1220-319c.jpg

Slik ein iPhone her...
Jeg skriver og på telefonen nå. Problemet er om jeg jeg har "vært borte" en stund, da får jeg tre ulike feilmeldinger som jeg må kvittere ut, og alt "henger".
Det eneste som fungerer da er å forlate programmet, åpne tidssonen med nettleseren. Forlate nettleseren, åpne tapatalk igjen. Da fungerer det fint.
Samme problem har vært diskutert tidligere.

Det er problemer her også med iPhone! Skal teste iPad etterpå, men regner med det er samme problem der:(

Samme problemet både på iPhone og iPad, man må inn i Safari og logge deg på, så fungerer Tapatalk :p

Status
Stengt for ytterligere svar.