Tur til Haugesund 01.10.12

Takk for finfin rapport.:D
Synes YM med blå skive ser spennende ut.
Må nok se den irl, men tror kanskje jeg heller over mot blå som favoritt.

Vet ikke helt hva det er, men jeg liker den i grunnen bare bedre og bedre. Det synker liksom ordentlig inn etterhvert, selv om førsteinntrykket ikke var 100%.

Jeg får en følelse av at blå skive på YM er av samme "modell" som på LV sub, med ditto fargespill og moro.
Kan det stemme eller har bildene forledet meg? :p

Takk for et flott reisebrev. Jeg benytter også anledning til å rose Lervik : jeg er for tiden i kontakt med Knut ang. en Sea Dweller jeg har på service hos dem og opplever et servicenivå som skiller seg markant fra andre AD-er.

Hva er det forresten som gjør at Yacht Masteren har fått ny ref. ( 116622 VS 16622) ?
Er kassen ( lugs) på en 116622 litt kraftigere ?

... Hva er det forresten som gjør at Yacht Masteren har fått ny ref. ( 116622 VS 16622) ?
Er kassen ( lugs) på en 116622 litt kraftigere ?

Kassen skal, visstnok være den samme, men de har gjort et par endringer på lenka og låsen. I tillegg skal de ha gjort en liten endring på bezelen, uten at jeg er helt sikker på de siste.

Takker for masse flotte bilder. Jeg klarer ikke helt å gi slipp på Pelagosen jeg folkens, den er utrolig flott, en sann toolwatch. YM II derimot er bare trist, jeg får litt vondt på vegne av ur når jeg ser den modellen der.