Jeg adder deg, jeg har ikke FIFA as we speek, men det blir kjøpt snart.
Jepp! COD og Battlefield er vel det eneste jeg spiller på nett for tiden.
Jeg var ubestridt champion i Internasjonal Karate for ikke lenge siden. Strategien var baklengs salto x 2 slik at ryggen var dekket, ned på huk og sparke uavbrutt.
Jeg har et problem ang. PS3 og "call of duty black ops" jeg trenger hjelp med:/
Etter den siste oppdateringen på ps3/cod får jeg kun sort skjerm når jeg starter spillet. Jeg har leste på nettet at jeg skal trykke firkant, vente 20 sekunder, men dette ser ikke ut til å funke hos meg.
En annen merkelig ting, som jeg ikke har opplevd før, er at samsung tven går direkte over fra vanlig 2D til 3D i det jeg prøver å starte spillet.
"PS knappen" responderer ikke, så jeg kommer med andre ord ingen vei, kun sort skjerm. Alle andre spill ser ut til å fungere fint.
Jeg setter stor pris på alle hjelpeforsøk Takk!
Følee Guybrush Threepwood burde kunne bidra litt i denne tråden. Hjelpes jeg har brukt mange timer på Monkey Island. Det var tider det. Hvor man ikke bare kunne logge seg på nett og finne svaret når man stod fast.
Er det mange her som spiller COD MW3 på ps3?
Følee Guybrush Threepwood burde kunne bidra litt i denne tråden. Hjelpes jeg har brukt mange timer på Monkey Island. Det var tider det. Hvor man ikke bare kunne logge seg på nett og finne svaret når man stod fast.
Har spilt litt MW3 i det siste. Har prøvd Battlefield 3 også, men i mine øyne er det helt tullete i forhold til COD serien... Har dog 3 spill jeg savner. Goldeneye og Mario Kart på Nintendo 64 og Tony Hawk pro Skater på Playstation 1. Heldigvis kommer det en ny Tony Hawk om ikke så alt for lenge
[video=youtube;yRk5B3pRh4g]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yRk5B3pRh4g[/video]