jaja - det løste seg til slutt. drømmeklokken, som kun ble brukt i «finere» anledninger, 5 ganger på 2 år, var visst ingen drøm likevel, og ble solgt med solid tap. uansett irriterende at man må brette seg ut i media for å bli hørt.
"Dette hadde jeg faktisk ikke klart uten dere. Jeg er utrolig lettet og veldig fornøyd, og glad for at det ble ordnet opp."
Sånn bortsett fra at kjøper sitter på en gratis klokke man lett kan bevise at han har da han betalte importavgiften iflg italiensk post, første stopp burde jo være nærmeste politihus i håp om en smule mer karma.
"Dette hadde jeg faktisk ikke klart uten dere. Jeg er utrolig lettet og veldig fornøyd, og glad for at det ble ordnet opp."
Sånn bortsett fra at kjøper sitter på en gratis klokke man lett kan bevise at han har da han betalte importavgiften iflg italiensk post, første stopp burde jo være nærmeste politihus i håp om en smule mer karma.
Det er nok mer komplisert enn som så, Italia er korrupt, ineffektivt og gjennomsyret av kriminelle som forsyner seg både her og der. Har solgt mye på eBay og endel på C24 men har Italia som et av mange land som jeg ikke godtar bud fra. Virker som mange selgere har fått dette med seg men mange som ikke selger mye vet vel lite om dette problemet. I Norge stoler man stort sett på at system fungerer men det er ikke tilfelle for Italia og mange andre land.