Tvunget meg .....Edit: Solgt og farvel med Rolex.

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Innlegg
4.403
Sted
ThePromisedLand
Merkelig denne hobbyen......Her soser jeg på impuls ned til byen og kjøper en helt ny klokke jeg ikke 'liker'
Grunnen er at det er så mange som skamroser denne klokken opp i skyene og dermed må den prøves.
Skal bli spennende og se om den 'gjør' det for meg.
Førsteinntrykket er sånn bob,bob.....er forberedt på dette senario,så ingen panikk enda.
Blir dette feil over tid,så er det bare og melde sin interesse :(
Nå skal plastikk og dall skrelles av,så da setter vi over til bilder.
Blir ingen bildebonanza av denne,da de fleste har sett denne klokken i mente opp og ned.

Min nyinnkjøpte Omega POC ligger side om side for og illustrere størrelse og,..ja kall det opplevd kvalitet.
1-0 til Omega så langt

00DADB58-DAE4-4950-8C94-966490C77AFF_zpsdwuxzrdo.jpg





DFD15AB7-3EBD-4B23-8DEF-14774076C798_zpssjw3xnfy.jpg




CF99A045-A5F5-4ADB-96D0-E558881D917E_zpsafg53rqj.jpg
 
Redigert:
Gratulerer så mye med klassiker.
Gi den litt tid, så er du tapt ... Eller vunnet om du vil :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Herlig innstilling! Omtrent alt som smaker skikkelig godt var ubehagelig, rart eller vondt første gang man smakte. God kunst og litteratur irriterer og plager en osv...

(tror jeg drøyer litt med å bruke et realt femsifret beløp på å bli glad i cyclops selv...)
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Gratulerer! Det er kanskje ikke verdens mest spennende klokke, men jeg vil påstå at det er få andre klokker som har samme allround egenskaper;) Selv har jeg blitt enklokke mann med min SD4K :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda og Phenix
Gratulerer! Gi den litt tid før du bestemmer deg, det er en klokke som jeg tror vil vokse på deg. Husker jeg hadde en litt lik reaksjon på min første sub (en 14060m), men det snudde rundt og ble en av mine all-time favoritter :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Gratulerer med en sinnsykt rå Rolex. Du har en skrivefeil i innlegget ditt, opplevd kvalitet er 100-0 i Rolex sin favør. Omegaen er flott, men det blir som å sammenligne en Audi A4 og en ferrari.
 
Og jeg som trodde disse var umulig å oppdrive hos AD her i Norge ;)

Gratulerer så mye. Det skal bli spennende å se om du konverterer.
Takker så mye,ang tilgjengelighet på sub så kom denne inn samme dag,og bare ila dagen var det flere som tegnet seg på. Hos denne AD Lian,så var ny sub på vei in medio jan/feb. BLNR 6 mnd ventetid.
Gratulerer så mye med den skamroste :)
Var selv innom AD'en vår og skulle prøve Sub'en, men fikk høre at den var lagt av til kunde. Så denne kunden var deg... ;)
He,he......Først til mølla osv. Takk for gratulsjoner.
Gratulerer. Nydelig impulskjøp og unboxing i en Toyota (landcr.).
Takker for det.....Imponert over bilkunnskapene dine;)
Gratulerer! Gi den litt tid før du bestemmer deg, det er en klokke som jeg tror vil vokse på deg. Husker jeg hadde en litt lik reaksjon på min første sub (en 14060m), men det snudde rundt og ble en av mine all-time favoritter :)
Kloke ord....Tar det med meg. Takk for gratulasjon.

Ellers takk for hyggelige ord/gratulasjoner fra alle dere andre.