Uff greier ikke å selge noen av Rolexene mine, måå bare ha flere :)

Medlem
18. mai 2009
Sted
Oslo
Dere flippere, jeg skjønner ikke hvordan dere greier å selge noen av dere kjære Rolexer. Men men, der er vel noen tusen å tjene på hvert flipp ;)

Jeg vil bare ha flere, minst to av hver modell synes jeg er passende ;)

Noen flere som har det slik ?

Regards :)
AW

etter å ENDELIG ha fått min første Rolex i hus, kjenner jeg at det var MEGET dumt.. for nå.. etter under 24 timer, vil jeg ha en til.....

Hadde det ikke vært for alt det andre tullet man trenger skulle jeg gjerne hatt 10 av hver. :)

Personlig har jeg gått på solide tap for hvert eneste motvillige salg, så noen lukrativ business er det ikke.

Hadde det ikke vært for alt det andre tullet man trenger skulle jeg gjerne hatt 10 av hver. :)

Personlig har jeg gått på solide tap for hvert eneste motvillige salg, så noen lukrativ business er det ikke.

Hva sier så sunnmøringene her inne til det ;)

Er vel ikke så mange flippere her inne egentlig? I alle fall ikke når det gjelder Rolex.

Jeg for min del har solgt to stk nå i det siste, og det gjør vondt langt inne i hjerterota. Jeg vet jeg blr nødt til å handle begge modeller tilbake igjen på nytt. Problemet var at dette var eneste mulighet for å få tak i den godbiten jeg nå har fått. Og det er også en Rolex. Selvsagt.

Er vel ikke så mange flippere her inne egentlig? I alle fall ikke når det gjelder Rolex.

Jeg for min del har solgt to stk nå i det siste, og det gjør vondt langt inne i hjerterota. Jeg vet jeg blr nødt til å handle begge modeller tilbake igjen på nytt. Problemet var at dette var eneste mulighet for å få tak i den godbiten jeg nå har fått. Og det er også en Rolex. Selvsagt.

Også No-date subben da, skamme seg.:p
Venter i spenning på bilder når du har hentet godbiten.

Også No-date subben da, skamme seg.:p
Venter i spenning på bilder når du har hentet godbiten.

Hehe, jeg vet. Tar meg i å se på bilder av den på perlon og angre VELDIG. Ut fra bildene av nyervervelsen håper jeg den blir en svært så verdig "arvtaker".

Jeg skjønner godt at du angrer ;) Men er veeeldig glad for at du solgt den :D

Hehe, ja, før du aner det ber jeg på mine knær om å få kjøpe den tilbake. 14060M uten bøllete tekst på skiven er et herlig understated ur - kanskje den peneste Suben.

Hehe, ja, før du aner det ber jeg på mine knær om å få kjøpe den tilbake. 14060M uten bøllete tekst på skiven er et herlig understated ur - kanskje den peneste Suben.

Hehe, da tror jeg du må be lenge :) Blir spennende å se hva for noe lurt noe du har på vei inn!