Ugler i mosen (finn.no)

Medlem
30. juni 2008
Sted
Kristiansand
Er på utkikk etter en 14060M og så denne til salgs på finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link

Etter hva jeg vet, så skal ikke en 07mod ha Lugholes, videre skal dialen være merket med Superlative chronometer officially certified hvis det er en 14060M.
Synes det virker litt for passelig at både boks og papirer er borte, og hvorfor er ikke klokken fotografert med hele taksten istedenfor bare logoen til Bjerke?
Mulig jeg er en smule for mistenkelig, men noe er galt her iallefall.

Slett ikke sikkert det er så mange ugler i mosen, jeg synes den ser helt OK ut. Lugholes er det på alle Sub uten dato, også den siste utgaven med "ROLEXROLEXROLEX" på innerringen og "Superlative chronometer..." på skiva. Kronometerversjonen av 14060M kom vel i andre halvdel av 2007, så selv om dette er den "gamle" utgaven kan årsmodell også stemme.

Når det er sagt, jeg ville aldri kjøpt en 1 år gammel Rolex uten original boks og papirer - og i alle fall ikke til denne prisen. Du kan få samme ur med alt tilbehør billigere enn dette (til sammenligning solgte jeg nettopp en komplett 2005-modell til 19990,-, og det tok meg en god stund å få solgt!).

Jeg ville styrt unna. Men dersom du ikke bryr deg om originalt tilbehør, og selger er villig til å kutte minst 6-7000 i pris, kan det være et greit kjøp.

Ja, der kan du se! En lærer noe nytt hver dag :D
Kikket på en 14060M i butikken og var sikker på at den ikke hadde lugholes, men kan jo være jeg blander med den vanlige Submariner. Uansett gir det meg en god unnskyldning for å gå ned til forhandleren å kikke litt mer :mrgreen:
Er helt enig at prisen er altfor høy, er uansett ikke aktuellt for min del å kjøpe en Rolex uten boks og papirer.
Virker som det er en del håpefulle ute på markedet nå. Har sett flere godt overprisede eksemplarer i det siste.

Enig med JoLu, alt ser ok ut bortsett fra papirer og pris :) Boks er ikke så pes, det kan du alltids kjøpe på eBay :mrgreen:

Den var jeg på med en gang omtrent, hehe. Men han ville ha 25k for den plutselig hvis han skulle møte meg. Føler ikke for å kjøpe en Rolex usett av en person jeg ikke kjenner, så det hele ble uaktuellt.

Vanskelig å si fra bildet, men har ikke noe å utsette på den sånn umiddelbart. Det måtte evt være prisen, skal vel minst ned en tusenlapp eller to.

er nok en ekte klokke. men uten boks og papirer er den ikke vært mer en 19 000.. er jeg litt streng nå? Den nye suben var mye bedre priset.

Nja, det ser ut til at sertifikatet følger med. I så fall er kanskje 19.000 litt vel optimistisk, men hvem vet. Det er jo harde tider.

Haha.. joa, men det er jo lov å prøve. Fikk jo pruta litt på den po jeg kjøpte av deg for snart et år siden.. ;)

Var det du? Jeg er altfor bløt og lett å overtale. Og du som fikk med både COSC-papirer og WatchTime og jeg vet ikke hva... ;)