Her i uken som var ble det laget en tråd med titelen: Overvekt av Rolex og Omega på tidssonen? I denne tråden har mange kommet med meninger i ulike rettninger, og jeg kom opp med et lite forslag om å lage en tråd med ukens eller månedens merke. Det virket som om det var litt interesse for noe i den gaten, og jeg lovet å starte en tråd når jeg kom hjem fra ferie Nå er jeg hjemme fra ferie, og her er en liten intro til tråden, og jeg vil gjerne ha innspill, tips og triks om hvordan vi evt skal gjennomføre en slik tråd!
Tråden vil bli startet for å gi litt mer oppmerksomhet til ulike merker og produsenter, og det er meningen at det aller meste skal kunne få sin tid i glansen! Det hadde vært strålende om vi da kunne fått med litt historie generelt om merket/produsenten, info om ulike modeller (historiske, best selgere, gode kjøp etc),review, og andre ting selvfølgelig.
Så hvordan skal vi evt gjøre dette i praksis?
- En slik tråd vil kreve litt tid og innsats av medlemmer her inne vis en slik tråd skal bli god og kunnskapsrik!
- Skal et medlem kjøre en info del på et merke han/hun har kunnskap om/interesse/eller er villig til å skaffe seg kunnskap om? Presentere det for resten av galingene, også kan resten evt legge til info, diskutere osv. Eller er det en annen løsning på dette?
- Bør det være ukens merke/produsent, månendens eller en mellom løsning med hver andre uke feks?
- Hvilke merker/produsenter skal vi ta med og starte med?
=> Skal vi lage en liste over disse og presentere etter den? Med litt opp og ned i pris etc?
=> Medlemmer kan da melde inn merker/produsenter de kan bidra med, slik at de har litt tid på forberedelser?
Dette er meningen som en liten start, og jeg vil gjerne ha hjelp av dere andre til å komme frem til en god presentasjonsmåte!
Så her er det bare å fyre løs med deres meninger, ts-venner
Magnus
Er mye Omega og Rolex på forumet, det er det ingen tvil om Flotte merker med historie, design og priser som er oppnålige, også for oss dødelige med litt sparing Alikevel må jeg si det er mange andre merker som er godt representert her på forumet, men mange er kanskje ikke like flinke til å snakke km og dele ting om deres klokker med andre logoer og merke navn enn Omega og Rolex.
Når jeg nå skrev om dette fikk jeg en liten idé som kanskje kunne fått fler merker litt mer frem i lyset Kunne det feks vært en mulighet å lage noe sånt som ukens eller månedens klokkemerke eller utprodusent? Der vi alle kan dele litt historie, bilder etc om fler av merkene her på forumet? Vi kunne jo først samlet opp innspill på merker, og deretter kanskje laget en liste med merker som skal opp etter det. Der kan vi sette opp tid etc, slik at folk har mulighet til å forberede informasjon om merket eller er villig til å bruke litt tid på å skaffe seg det.. Kunne dette vært noe tror dere andre?
Tråden vil bli startet for å gi litt mer oppmerksomhet til ulike merker og produsenter, og det er meningen at det aller meste skal kunne få sin tid i glansen! Det hadde vært strålende om vi da kunne fått med litt historie generelt om merket/produsenten, info om ulike modeller (historiske, best selgere, gode kjøp etc),review, og andre ting selvfølgelig.
Så hvordan skal vi evt gjøre dette i praksis?
- En slik tråd vil kreve litt tid og innsats av medlemmer her inne vis en slik tråd skal bli god og kunnskapsrik!
- Skal et medlem kjøre en info del på et merke han/hun har kunnskap om/interesse/eller er villig til å skaffe seg kunnskap om? Presentere det for resten av galingene, også kan resten evt legge til info, diskutere osv. Eller er det en annen løsning på dette?
- Bør det være ukens merke/produsent, månendens eller en mellom løsning med hver andre uke feks?
- Hvilke merker/produsenter skal vi ta med og starte med?
=> Skal vi lage en liste over disse og presentere etter den? Med litt opp og ned i pris etc?
=> Medlemmer kan da melde inn merker/produsenter de kan bidra med, slik at de har litt tid på forberedelser?
Dette er meningen som en liten start, og jeg vil gjerne ha hjelp av dere andre til å komme frem til en god presentasjonsmåte!
Så her er det bare å fyre løs med deres meninger, ts-venner
Magnus