Ukens store overraskelse OG høydepunkt!

Har ikke hatt noe forhold til fliegere, men jeg merker de vokser på meg, og ikke minst gjelder det denne!! Meget pen!! Gratulerer så mye! :)

Ps: Ikke prøv deg på baklokket med boksåpneren!

Virkelig en liten lekkerbisken du har fått deg der! Klassisk no bullshit-design og veldig mye klokke for pengene. Det er ikke få ganger jeg har vært på nippet til å bestille noe derfra selv, men tanken på lang leveringstid har blitt for mye for en utålmodig sjel hver gang. Hyggelig å se at de opererer motsatt av alle andre og shipper avgårde lenge før anslått dato! :cool:

Virkelig en liten lekkerbisken du har fått deg der! Klassisk no bullshit-design og veldig mye klokke for pengene. Det er ikke få ganger jeg har vært på nippet til å bestille noe derfra selv, men tanken på lang leveringstid har blitt for mye for en utålmodig sjel hver gang. Hyggelig å se at de opererer motsatt av alle andre og shipper avgårde lenge før anslått dato! :cool:

Takk takk! ;) Ja ikke sant? Det å gå å vente på en slik sak..i lang tid er uheldig for økonomien, da ventepølser smaker spesielt godt i den perioden;) Kanonkjekt å få en slik overraskelse i posten en REGNFULL tirsdag i Bergen.

Torje :)

Gratulerer med nydelig Stowa. Hvordan er kvalitetsfølelsen på denne? Har vurdert den selv ved flere anledninger.

Nydelig Flieger! Gratulerer så mye!

Takk !! ;)

Gratulerer med nydelig Stowa. Hvordan er kvalitetsfølelsen på denne? Har vurdert den selv ved flere anledninger.

Takker ! :) Etter 10 timer på håndleddet synes jeg den virker veldig bra! Solid glass, og kasse. Reimen virker også solid, kansje litt tynne "reimfester" eller hva man kaller det (de man trer reimen gjennom :p ). Solid buckles. Klokka sitter godt på armen (40 mm). Nydelig enkel skive med en ganske god lume :) Urvekret lager en ørlite herlig tikking om en legger øret inntil kassen. Formen er jo nydelig..og viserne har en fantastisk blåfarge når lyset treffer dem. Nydelig :)

Gleder meg til å få denne klokka ut i høstfargene :)

Nydelig! Sikler litt på noe lignende, og må si at blå visere var skikkelig nice!
Grattis med en pen flieger.

Grattis!
Stowa er godt ur for pengene! Vakre pilotur:cool:

Og, så fantastisk å kunne få levert såpass før tiden også da - misunner deg veldig akkurat den følelsen.
Her jeg venter på min nye....
;)