Enig. Du har neppe noe å frykte -swatchgroup er rimelige og ekspeditte, og dette verket har billige og lettskaffelige deler. Jeg tipper du slipper med et par-tre tusen kroner.Krysser fingrene.
@Toland85 Du snakker om en Speedy i bil ulykke men hvilken type Speedy var det? Auto eller Moon?
@Hammerfjord
Er ikke så dreven på speedmaster men det var med plexi. Kunne ikke se noe særlig patina på skive eller visere. Eieren selv husker ikke årstallet på den da den kom uten papirer når han kjøpte den. Selve kassen og plexi var helt etter ulykken, men verket hadde stoppet og pusherne ville ikke fungere. Så han sendte den inn til full service med polering og det hele. Det er en virkelig flott klokke. når jeg tenker meg om er det mulig han sa det manuelt opptrekk på den.
Jepp, hadde vel blitt overrasket om klokken faktisk hadde overlevd. Det er voldsomme krefter.
Sorry, men dette må bare korrigeres. Jump Around er en klassiker av House of Pain, ikke Cypress Hill. Hele min ungdomstid kondensert ned til én låt. Jeg kan teksten på rams ennå, og har sikkert spilt den sangen over 1000 ganger som DJ på alt fra ungdomsarrangementer til utesteder og 20/30/40/50-årslag. Fellesnevneren? Instant god stemning, uansett.Dette var tiden da Cypress Hills låt "Jump Around" var populær og utpå kvelden når promillen var stigende var det ut på dansegulvet og hoppe til låten!
Sorry, men dette må bare korrigeres. Jump Around er en klassiker av House of Pain, ikke Cypress Hill. Hele min ungdomstid kondensert ned til én låt. Jeg kan teksten på rams ennå, og har sikkert spilt den sangen over 1000 ganger som DJ på alt fra ungdomsarrangementer til utesteder og 20/30/40/50-årslag. Fellesnevneren? Instant god stemning, uansett.
[video=youtube_share;KZaz7OqyTHQ]http://youtu.be/KZaz7OqyTHQ[/video]