Finnes fine brukte modeller ja:
http://www.ebay.co.uk/itm/Fine-vint...la8aToBcmmhkPCto%2Fg0%3D&orig_cvip=true&rt=nc
Nei. Jeg har heller ikke vært i direkere jaktet rettere vintAge. Derimot ser jeg at det er veldig mye ufeilbarlig å velge mellom å vintAge fotnote
Nå er jegjeldig og hat mekanikerne za er løomke! Toyota ordner!!!!
8-kr(
Jeg har hatt hendene mine på mange UN opp gjennom tidene. Kvalitetsmessig står de ikke tilbake for noe. Finnishen blir jeg alltid imponert over. Teknisk sett er UN en tungvekter, men pga mangelfull gjenkjennelse blant massene får de ufortjent lite publisitet. Hvis du liker stilen og klokken gir deg godfølelsen, så syns jeg du skal prøve. Verdien av en klokke vises bedre gjennom gleden og stoltheten av eierskapet enn hva man sitter igjen med på konto etter videresalg.Jeg fikk veldig lyst på denne
Ulysse Nardin Maxi Marine Blue Seal Chronograph som ligger på Finn nå. Med er skremt av de negative omtaler vedr videresalg og evnt service!? Bør jeg forbli skeptisk, eller er der noen som vil legget et godt ord inn for UN?
Jeg har hatt hendene mine på mange UN opp gjennom tidene. Kvalitetsmessig står de ikke tilbake for noe. Finnishen blir jeg alltid imponert over. Teknisk sett er UN en tungvekter, men pga mangelfull gjenkjennelse blant massene får de ufortjent lite publisitet. Hvis du liker stilen og klokken gir deg godfølelsen, så syns jeg du skal prøve. Verdien av en klokke vises bedre gjennom gleden og stoltheten av eierskapet enn hva man sitter igjen med på konto etter videresalg.
Mitt ønske er denne 3346-126/91. Problemet er at reimen kun er ca 20 cm og jeg må ha 21,5. Ikke mange rimelig løsninger på en 21 mm XL som passer på denne. En ny original reim blir helt sikker "svindyr"!
På SIHH fikk jeg kose meg litt med denne. Ekstremt komplisert, unik tidsvisning og 100 meter vanntett. Kul på bilder, ubeskrivelig i live.
Vis vedlegg 26113 Vis vedlegg 26114 Vis vedlegg 26115