Unboksing... Falling down part II

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Dere som skjønner..... eh, vel, skjønner......

Et eller annet sier meg dog at ingen vil synes synd på meg :)

To minutter etter at jeg viste utagerende adferd grunnet postens manglende tilstedeværelse kom endelig postbilen...








WTF?




WTF 2...?




WTF 3...?! AKA MYYYYYYE bobleplast.........




Endelig lys i tunnellen.













En "nedgradering" som jeg kan leve med...

Trakk meg fra en handel i siste liten hos forhandler tre år siden, har aldri hatt en... Dukket opp i en liten byttehandel her inne, tror jaggu jeg skal nyte denne en stund. Den kom fra sidelinjen, noe jeg ikke har prøvd før, da har det vært mer målrettet jakt. Takk til @Rød her inne for en fantastisk handel og bytte. Klokken var virkelig strøken, mistenker forrige eier å ha brukt denne til å fylle boksen med og intet annet :) :) :)

Takk for titten.

Mvh

Greg
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! Det ordnet seg jo veldig fint når begge sitter med nye klokker og er strålende fornøyd :)
 
Haha, gratulerer og takk for en meget artig handel :D

Håper du gir den tid, det er en herlig klokke. Send meg gjerne en SMS før du eventuelt legger den ut for salg :D

Det var mitt første "salg" på TS og usikker på hvor godt man pakker inn. Better more than less ;)
 
Gratulerer @Greg, denne er helt sykt nydelig, og med hvit skive blir den så frekk og lekker at det nesten gjør vondt å se på. Forresten, den pandaskiven @mikkemus23 har for salg var jo utrolig kul, elsker kontrasten den skaper i skiven. :D
 
Redigert av en moderator:
Grattis med flotte klokker begge to! Jeg var "litt" svak for den GMT`en din Greg, men man kan vel ikke si annet en at du har "degradert" med stil! Flott klokke! :)
 
Er ganske fornøyd så langt... Det synes som klokken gir mye "mojo" :cool:

Takk for lovord. Jeg tenkte på skiven til mikke med en gang, men poeng var jo å tjene litt penger som skulle gå til verdslige sysler. Dog kan jeg foreslå å lage en skikkelig grid for tenna dine @mikkemus23, i bytte mot skiven.
 
Redigert av en moderator:
Er ganske fornøyd så langt... Det synes som klokken gir mye "mojo" :cool:

Takk for lovord. Jeg tenkte på skiven til mikke med en gang, men poeng var jo å tjene litt penger som skulle gå til verdslige sysler. Dog kan jeg foreslå å lage en skikkelig grid for tenna dine @mikkemus23, i bytte mot skiven.

He he, er belemret med flere tannleger i familien, så jeg må takke nei til ditt generøse tilbud @Greg

Men hva er egentlig 8k for en mann av din støpning? ;) :D
 
Redigert av en moderator: