Unboksing, vi prøver igjen.

Medlem
16. nov. 2010
Sted
Oslo
Så prøver vi igjen da.

For de aktive brukere har vel mange en formening om hva dette er, men jeg har jo snudd 180 grader mange ganger jeg da.

Boksen er i hvertfall hvit. (siden jeg driver med dette styrer kona tv'n i bakgrunnen. Ballett er ikke mitt valg)
cb2c0b0b.jpg

Og ser ut til å være riktig merke.
1e5216a5.jpg

Boks i boks. Ser lovende ut
57221ed1.jpg

Jada. Endelig der var den
056eb8cd.jpg

Alt er med.
b2c5f80a.jpg

Og et WS.
99811735.jpg

Klokken er strøken og jeg er skitfornøyd. 3570.50.00 2006 modell.
Takk til HenrikTA for hyggelig handel, Krille for gode tips, og resten av ts som bidro i valgets kvaler tråden. Nå får jeg ro i sjelen ut dagen i hvertfall.

Gratulerer med et godt valg og et nydelig ur!

Du kommer til å måtte fylle kofferten neste gang du skal oppi Graandalen :D

God sommer ønskes!

Gratulerer med Kronografen! Merk stor bokstav, dette er virkelig tidenes kronograf, spør du meg. Slår aldri feil med en Speedy :) Føles bra på armen regner jeg med? ;)

Takker alle sammen.

Det er vel 9 måneder siden jeg begynte å titte på mekaniske klokker. Jeg drev å funderte på om jeg skulle kjøpe en vintage omega og en automatisk beater eller legge alt i en godt brukt seamaster professional. Og da skulle samlingen være komplett.:rolleyes:

Men ting har ballet seg på og det er vel blitt syv kjøp i år, og er veldig fornøyd med at jeg endelig klarte å ikke hoppe på det første jeg likte. Blir nok videre progresjon i kjøpene fremover, men kan ta tid å få gjennomslag i familierådet.

Minuteman: tar gjerne med meg en koffert til fjellet.

Sponon: hva ventet du? Nok en vintage seamaster?:p

Grattis :) En flott klokke! Skjønner ikke helt hvorfor jeg solgte min :p

Grattis :) En flott klokke! Skjønner ikke helt hvorfor jeg solgte min :p

Takk. Jeg var akkurat i ferd med å sende pm til deg da din ble solgt. Idet jeg skulle trykke send pm så jeg den var borte. Svært fornøyd med napp bare to timer etter at jeg la ut wtb.:p

Uff, har tilbragt kvelden overfor en Speedy (denne gang den brune og ripefri varianten, på brun croco), og er enda mer enn før klar over at dette er en klokke som må være meg i hende snart :)