- Medlem
- 6. juli 2014
Da er det min tur med min første unboxing her på sonen. Fikk inn en Orient like etter at jeg ble medlem, men da jeg kom hjem til pakken skulle jeg ut på byen 10 minutter senere. Orienten ble altså pakket opp raskt og rett på armen.
Har lett etter en klokke med hvit skive uten å være for dyr, siden klokker er ikke førstepri i budsjettet. Tenkte lenge på vintage-klokke som en mulighet. Det ble det nok også, en stor takk til @Loevhagen som anbefalte denne til meg.
Ikke akkurat i stil med RM-unbox her om dagen, men fortsatt en lekkerbisk fra 1974
Over til litt bilder! (Tatt med iPhone 6 og ikke optimalt lys)
Ikke original boks, men bedre enn ingen boks?
En Seiko 6138-8020 Automatic Chronograph Panda-Dial fra 1974.
Wristshot med lenke. Likte ikke denne så godt. Kommer nok til å bruke mest skinnrem.
Fikk med denne skinnremmen, håndlaget av selger. Han er helt fersk i håndverkergamet, så den fikk jeg gratis. Jeg liker den, deilig horween-lær og OK+ arbeid.
Legg merke til at skiven ikke er helt hvit, men har en overflate som likner på linstoff, utrolig lekker detalj!
Denne får nok mye armtid fremover
Har lett etter en klokke med hvit skive uten å være for dyr, siden klokker er ikke førstepri i budsjettet. Tenkte lenge på vintage-klokke som en mulighet. Det ble det nok også, en stor takk til @Loevhagen som anbefalte denne til meg.
Ikke akkurat i stil med RM-unbox her om dagen, men fortsatt en lekkerbisk fra 1974
Over til litt bilder! (Tatt med iPhone 6 og ikke optimalt lys)
Ikke original boks, men bedre enn ingen boks?
En Seiko 6138-8020 Automatic Chronograph Panda-Dial fra 1974.
Wristshot med lenke. Likte ikke denne så godt. Kommer nok til å bruke mest skinnrem.
Fikk med denne skinnremmen, håndlaget av selger. Han er helt fersk i håndverkergamet, så den fikk jeg gratis. Jeg liker den, deilig horween-lær og OK+ arbeid.
Legg merke til at skiven ikke er helt hvit, men har en overflate som likner på linstoff, utrolig lekker detalj!
Denne får nok mye armtid fremover
Redigert av en moderator: