Unbox??? Thi hi

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Da var dagen kommet i går, at jeg aldersmessig beveget meg godt over på venstre side av bezelen. Det var et rundt tall og tradisjonen tro kom det flotte gaver som fullstendig manglet horologisk snitt...

Noe måtte gjøres! Hvordan skal jeg vite hva klokken er? Bruke et ur jeg har fra før kanskje? Pføy!

NOPE. Noe bare MÅTTE gjøres.

Da slo det meg! Nå har jeg kanskje blitt gammel nok til å kle noe inspirert av dette:

http://www.youtube.com/watch?v=zCq3CMbqYNo

Nyt musikken mine herrer, mens jeg lader kameraet (Muaaaaaaaaaaaaa).

Noe slikt?

04_1249368885.jpg

Snart tatt en time å lade kameraet jo ;) Greit det er fredag, men nå er det på tide vel ..? hihi :)

Må vel være en submariner du skal pakke ut her da.. siden den ikke var yellow ;)

OKAY DA

Dette er å regne som en liten ventepølse. Årets store innkjøp er enda langt i fra i havn.

Og - yellow grunnet de vakre indeksene som er - nettopp knall gule. Det nå toppladede kamera klarer kanskje ikke å fange det helt men..............

Lenke er for anledningen fjernet da jeg synes gult og sort erså nydelig sammen:

5513 (nesten) 1971 modell:

P5060786.jpg

P5060785.jpg

HA EN RIKTIG GOD HELG

Takk, mange takk mine herrer.

Og tudor er jo IKKE rolex eller hur ;)

Den ser jo helt perfekt ut. Gratulerer. Men hva er linken til Gipsy Kings?
Tenkte litt "karoli" likksommm :)

Edit; Jeg ser jeg kanskje var litt uklar her, vurderte virkelig først å kjøre all gold først, haddn på armen men det ble altså submariner da...

Nydelig, ønsker meg en sånn :D Plexi er sexi :)
Men den er ikke det jeg forbinder med gipsy kings, da tenker jeg gull og diamanter ;)