Unbox??? Thi hi

Gratulerer! Den var ganske lik min 1971 5513 som jeg solgte til Jonny for noet år siden, service i Trondheim papirer? Samme klokke?
Et nydelig ur.

bondstrap.jpg

Gratulerer med dagen, og din nyervervede 5513.

Man vet man er ute å kjører når man kjøper noe gammelt ræl til en premium penge :razz:

Den var fin! Er den så velholdt som den ser ut på bildene? Det er akkurat en slik jeg ønsker meg, men helst en 74-mod for min del.

Gratulerer så mye, både med overstått dag, og ikke minst - men kanskje mer viktig ;) ; nytt ur!
Særdeles strøkent eksemplar av arten, det der!
Vakkert!
:D

ATTER EN GANG...

Tusen takk for alle lovord. Ble overraskelsesshanghaiet vekk fra livet på sonen av gode venner tidlig i går, har jo fyllt de førti, men i hvert fall er dette det første jeg gjør når jeg nå har våknet opp på et hotellrom. Rett inn på sonen...

Er like velvoldt ja

Den var fin! Er den så velholdt som den ser ut på bildene? Det er akkurat en slik jeg ønsker meg, men helst en 74-mod for min del.

Er nok så nytt bezelinnlegg og nytt glass ser jeg. Glass er ok med nytt og bezel kan jeg jo låne fra tudor 7928 hvis jeg vil ha klokken helt tids riktig. Skive og visere er det viktigste for meg mht vintage look og der er jeg føler jeg. NB! Ser at klokken har klart nattens strabaser. Det i seg selv burde resultere i en reklameposter av type " IF YOU WERE TO #%&/-&X%&* ALLNIGHT, YOU WOULD WEAR A ROLEX".