Unboxing 1/3

JFK

Medlem
2. okt. 2011
Her kommer min første unboxing på forumet, og den første av tre som kommer før jul:D

Nr. 1 er en pakke fra Hong Kong...
DSC_0842.jpg

Hm, isopor...
DSC_0846.jpg

Se der ja. Helson...
DSC_0849.jpg

Hvilken modell?
DSC_0852.jpg

DSC_0853.jpg

...Skindiver!
DSC_0860.jpg

DSC_0861.jpg

DSC_0863.jpg

DSC_0866.jpg

Obligatorisk wristshot
DSC_0870.jpg

Grattis med fet Helson, den er uten tvil inspirert av Blancpain Fifty Fathoms! Da er lista lagt, ser frem til nye unboxinger fra deg :D

Hey! Ikke dumt, forventet at den skulle være helt tullete stor nå slik at den ikke hadde passet på jentehåndleddene mine. Som Mogens så pent kalte dem. :mrgreen:

Må si jeg likte utseende på den der. Eneste jeg kunne være litt kritisk til er at lugsene så lange ut, men det kan være bildet. Virkelig en lekker sak med vintage style.

Grattis med skikkelig tøffing!:p Ser ut til å tåle en runde eller to "i ringen" den der!

Rousp: Jeg har ikke nevnt håndleddene dine med et ord. Prøvde bare å si at klokker i størrelsen 43-45 slettes ikke er unormalt stort;)

.....
Rousp: Jeg har ikke nevnt håndleddene dine med et ord. Prøvde bare å si at klokker i størrelsen 43-45 slettes ikke er unormalt stort;)

Nei nei, du sa det gjerne ikke i klartekst. Men syntes du antydet det godt nok til at jeg kan bruke det for alt hva det er verdt! :mrgreen:

Hvordan har jeg gått glipp av denne? Stilig. Gratulerer

Edit: en av tre sier du. Spennende.