Unboxing #1

Vært litt slapp med gratulasjoner i det siste, men denne kan ikke passere i stillhet. Gratulerer så mye med en kjempefin og spesiell klokke!
 
Først og fremst, takk for alle gratulasjoner! Trodde ikke den skulle slå ann her inne, kjøpte den for at jeg falt "pladask" når jeg så bilder av den. Var faktisk redd den skulle bli slaktet :D

PS: Klokken er en "kopi" av en eldre longines pilotklokke. Pilotene hadde ikke varme i cockpiten. De måtte da sitte med jakke/hansker. Den ekstra remmen som ligger i esken er for å kunne ha uret utpå jakken. "Du får prøve og starte en ny trend, ha den utpå jakken" sa urmakeren til meg :cool:


Utrolig kul og flott klokke, gratulerer så mye! Sjelden man ser 24-t klokker, og denne her må være en av de mest oversiktlige og lettleste jeg har sett - utrolig fet :)
Ja, var litt derfor jeg valgte denne

Denne var råkul, og ble bare enda bedre representert av supre bilder:D
Det kommer flere bilder, disse var tatt i hastverk

Gratulerer så mye:)
Takk!

Gratulerer så mye;)
Noe utenom det vanlige, virkelig flott.
Nydelig bilder også;)
Ja, kjekt å gå litt utenom det vanlige

Tøff og annerledes! Kudos for valget, vi trenger mangfoldet :)
:)

Vært litt slapp med gratulasjoner i det siste, men denne kan ikke passere i stillhet. Gratulerer så mye med en kjempefin og spesiell klokke!
bra valg :)

Gratulerer med en kul Longines:) Hva er størrelsen på den, 47mm?
Den er 47,5. Er egentli ikke fan av så store klokker, men siden den er 24h så må den nesten være så stor. Men den føles ikke så stor faktisk


Skal se om jeg ikke får til ett familiebilde etterhvert også :)