Unboxing 116613LN Come to Daddy!

Medlem
22. april 2008
Så var dagen her. Utallige timers surfing på nett, noen tastetrykk på nettbanken og to korte møter i en blå bil senere var denne skjønnheten i havn. Jeg fikk rett og slett ikke fred før den var på hånda. Rolexbegjæret var så sterkt at det ikke var noen vei utenom. Det var nære på med både pam og gmt i forskjellige versjoner men til slutt fant jeg ut at det jeg egentlig drømte om var en sub i TT. Når det så dukket opp en mulighet for en BNIB av seneste versjon var det bare å kjøre løpet helt ut.

Jeg kommer definitivt til å kjøpe en Breitling igjen (Super A i hvit) når julebonusen er på konto kanskje, men akkurat nå lever jeg livets glade dager med min gyllne venn. Føler meg veldig "hjemme" med Rolex og er vel redd dette ikke blir siste ur derfra.

Hva har vi her?
P1000316.jpg

P1000317.jpg

BNIB med plast, hangtags og pristag. Komplett.
P1000318.jpg

P1000319.jpg

P1000322.jpg

P1000327.jpg

P1000320.jpg

Må bare beklage at jeg ikke holder fotostandarden til enkelte på forumet..Det som legges ut av bilder her fra enkelte kunne jo sklidd rett inn i de fleste magasiner rundt omkring. Der er ikke jeg som alle ser ;)

Lekker klokke dette, ser den overalt så det er nok mange som deler smak med deg. (og den er da god)

Lekker klokke dette, ser den overalt så det er nok mange som deler smak med deg. (og den er da god)

Er jo klar over at dette ikke er noen unik klokke akkurat, men så mange kan vel heller ikke ta feil tenker jeg. Liker den meget godt (noe annet ville vel vært rart første dagen man har den på armen)

Sånn rent "ha på armen" messig er den superkomfortabel, ingen skarpe kanter eller kurver som er feil. Den føles akkurat passe tung, men ingenting i nærheten av SOHC. Synes også det er deilig å ha en sekundviser å titte på igjen, det savnet jeg faktisk på chronoen.

Var litt spent på kassen og designet i forhold til lenka, men på armen så flyter det bra synes jeg. Det gamle designet var nok hakket mer harmonisk, men klokka hadde blitt for dramatisk med bredere lenke øverst tror jeg.
Glidelocken er buttersmooth, og kvalitetsfølelsen er påtagelig.

Veldig kul denne!
Har begynt å få litt sansen for gull etter all snakken om det her inne i det siste.
Tror nok dette er en av de penere tt klokkene!
Blir nok en rakker på NATO(eller er det bare jeg som er gal? mulig en slik klokke ikke skal "pyntes ned")

Gratulerer med super klokke! Er vanligvis ikke så stor fan av gull, men det tøffe utseende og den svarte bezelen og skiva toner gullet litt ned, med et lekkert resultat:)

Gratulerer med en flott klokke :)

Jeg er selv på nippet til å kjøpe en, bare i blått... Får se hvordan prisene er på Island litt senere i år :)

Har kjøpt ørten natoremmer, og er litt spent på om hvordan det vil se ut med noe annet enn sort nato.
Kommer tilbake med bilder så fort jeg får nato, så får stilpolitiet her inne ilegge bøter om det skulle se for ille ut.
Innbiller meg at den kan bli litt kul på bond nemlig. Har kjøpt den "norske" natoen også (som egentlig er fransk) har tror det kan bli tøft.

Gratulerer med en flott klokke :)

Jeg er selv på nippet til å kjøpe en, bare i blått... Får se hvordan prisene er på Island litt senere i år :)

Er skikkelig fan av den blå også, har prøvd den på armen og den var lekker!

Har kjøpt ørten natoremmer, og er litt spent på om hvordan det vil se ut med noe annet enn sort nato.
Kommer tilbake med bilder så fort jeg får nato, så får stilpolitiet her inne ilegge bøter om det skulle se for ille ut.
Innbiller meg at den kan bli litt kul på bond nemlig. Har kjøpt den "norske" natoen også (som egentlig er fransk) har tror det kan bli tøft.

Er skikkelig fan av den blå også, har prøvd den på armen og den var lekker!

Her er min i blå, jeg er også strålende fornøyd med uret :)
IMG_1253.jpg

den er vakker siggen7! Jeg var skikkelig i tvil, men landet på den litt mer sobre sorte- i denne omgangen.

Klokka går forvørig +2 i døgnet. Ikke værst.

Utrolig fin klokke dette! Jeg er en lykkelig eier av samme med blå skive :) Var veldig i tvil om jeg skulle velge sort, da den sorte er veldig fin på den nye TT suben..

Regards :)
AW