Så var dagen her. Utallige timers surfing på nett, noen tastetrykk på nettbanken og to korte møter i en blå bil senere var denne skjønnheten i havn. Jeg fikk rett og slett ikke fred før den var på hånda. Rolexbegjæret var så sterkt at det ikke var noen vei utenom. Det var nære på med både pam og gmt i forskjellige versjoner men til slutt fant jeg ut at det jeg egentlig drømte om var en sub i TT. Når det så dukket opp en mulighet for en BNIB av seneste versjon var det bare å kjøre løpet helt ut.
Jeg kommer definitivt til å kjøpe en Breitling igjen (Super A i hvit) når julebonusen er på konto kanskje, men akkurat nå lever jeg livets glade dager med min gyllne venn. Føler meg veldig "hjemme" med Rolex og er vel redd dette ikke blir siste ur derfra.
Hva har vi her?
BNIB med plast, hangtags og pristag. Komplett.
Jeg kommer definitivt til å kjøpe en Breitling igjen (Super A i hvit) når julebonusen er på konto kanskje, men akkurat nå lever jeg livets glade dager med min gyllne venn. Føler meg veldig "hjemme" med Rolex og er vel redd dette ikke blir siste ur derfra.
Hva har vi her?
BNIB med plast, hangtags og pristag. Komplett.