Unboxing 2.0

Medlem
7. sep. 2011
Sted
Bergen
Da var pakke hentet og klar for unboxing

Hvit eske som de aller fleste kjenner igjen

Rød eske inne i den igjen sier Omega :D

En Omega Speedmaster 105.003-65, samme som Ed White brukte på sin EVA 03.06.1965. "Dot" over 90 og under 70.

Brun rem følgte med, men denne vil jeg ha på Nato
En stor takk til @SpaceCowboy for all hjelp han har gitt meg før jeg gikk til innkjøp. Har plaget han med utallige linker til diverse klokker.

Men, hvor lenge var Adam i paradis? Skulle stille tiden på klokken med det resultatet at hele kronen kom ut…
Sendte mail til selger og la ved et bilde. Fikk til svar at de hadde sett over den før de sendte den, men hva vet jeg om det?
Tok kontakt med urmaker Gjertsen og leverte den inn til han, ca 3 uker og den skal være fikset.
Selger ville at jeg skulle sende den tilbake ettersom de kunne fikse det på 2 dager mente de, men valgte likevel å levere den inn lokalt.

Takk for titten

Redigert av en moderator:
Hva skal man si? Uret er jo flott, så gratulerer med det! Håper virkelig det lar seg fikse fort, billig, og (så godt som) permanent.

Gratulerer med en nydelig vintage speedmaster! Veldig kjipt at kronen løsnet da. Heldigvis vet du at du vil få en nydelig vintage speedy tilbake om tre uker som du ikke trenger å bekymre deg for at noe skal løsne på igjen. :)

Hva skal man si? Uret er jo flott, så gratulerer med det! Håper virkelig det lar seg fikse fort, billig, og (så godt som) permanent.

Takk for det. De regnet med at det skulle være fikset innen 3 uker til rundt 1000-lappen, så ikke så altfor gale.

Gratulera med fin klokke:)

Takker :)

Nydelig klokke Pondus!
Måtte ta en kjapp googling på hva en EVA er og fant at det jo var særs rom-relatert, som håpet :)

Tusen takk. Google er vår venn :D

Gratulerer med flott Speedy :D

Tusen takk

Deilig patina;) Kjipt med krona, men det er alltid litt armer og bein med vintage...

Er veldig fornøyd med patinaen :) Litt svinn må man vel alltids regne med når det er vintage ja...

Straight lugs:) superkul! Grattis!

Takker :)

Gratulerer! Håper det ordner seg raskt og greit med kronen!

Takker :) Krysser fingrene for at det skal gå litt fortere enn tre uker

Flottt speedmaster, men kjipt med kronen. Nydelig brun reim foresten.:)

Takker :) Liker den brune reimen jeg også, men av en eller annen grunn så syntes jeg denne klokken passer utrolig bra på Nato

Gratulerer med nydelig speedmaster. Syns det med krona, men det blir nok bra til slutt :D

Takker :) Alt ordner seg nok til slutt, bare så kjipt det skulle skje med en gang. Har jo nesten slitt ut F5 knappen siden mandag hehehehe

Gratulerer med en nydelig vintage speedmaster! Veldig kjipt at kronen løsnet da. Heldigvis vet du at du vil få en nydelig vintage speedy tilbake om tre uker som du ikke trenger å bekymre deg for at noe skal løsne på igjen. :)

Tusen takk :) Satser på at den holder når den kommer tilbake

Har nesten sluttet å kommentere utpakkinger siden jeg er sjelden innom for tiden og har mistet helt oversikten, men denne kan ikke gå forbi i stillhet. Må bare si ojojojojojojojojojojojoj :cool:

Bra du ikke mistet kronen da (som jeg gjorde med SM300). At de faller ut er nok ikke helt unormalt, selv om det var en litt kjedelig start på moroa.

Gratulerer med tøff Speedmaster, kjedelig med kronen, men håper det ordner seg fort :)