Unboxing 2/3 - nye og bedre (?) bilder

JFK

Medlem
2. okt. 2011
Pakke ankommet i dag!
DSC_0891-1.jpg

Hva er det som skjuler seg her?
DSC_0894-1.jpg

En italiener:cool:
DSC_0895.jpg

DSC_0896-1.jpg

Anonimo Millemetri 2000A:
ebff45ba.jpg

062261bb.jpg

6d5bdc72.jpg

646254c8.jpg

8bd6a9ef.jpg

Lørdagskos:
795c1c32.jpg

Helt ukjent merke for meg, men klokken var kjempestilig.
Gøy med litt bredere utvalg her på sonen! :D

Tøffe klokker, ut i fra hva jeg har sett av dette merket på nettet.

Gratulerer!

Bilder får vi aldri for mange av så her er det bare å knipse i vei. Plutselig får du et knivskarpt nærbilde :D

Har aldri sett noe slikt IRL men gleder meg til å se en gang. Har jeg rett når jeg har lagret Anonimo som det nye merket til et par Paneraidesignere?

Hvordan var det igjen?

Uansett. gratulerer meg ny klokke

Har aldri sett noe slikt IRL men gleder meg til å se en gang. Har jeg rett når jeg har lagret Anonimo som det nye merket til et par Paneraidesignere?

Hvordan var det igjen?

De lages vel på den gammle Panerai fabrikken, og det er vel en del av de som tidligere jobbet på og med Panerai som laget Anonimo etter Panerai flyttet til Sveits! Det var vel kort versjonen, andre sitter sikkert på resten av historien :)

De lages vel på den gammle Panerai fabrikken, og det er vel en del av de som tidligere jobbet på og med Panerai som laget Anonimo etter Panerai flyttet til Sveits! Det var vel kort versjonen, andre sitter sikkert på resten av historien :)

Wikipedia:
Anonimo was founded in 1997 in Florence, Italy by Federico Massacesi. He sought to create a watch company which could leverage the watch making tradition of Florence. This goal was hastened when watchmaker Panerai relocated from Florence to Neuchatel, Switzerland. Many veteran Panerai watchmakers were taken on by Anonimo.

Anonimo focues exclusively on production of mechanical watches. Anonimo produces several models including the Polluce, Millimetri, Militare and Professionale, ranging from $2,500 to over $10,000.

Hvordan var det igjen?

Trengs det flere enn 1 Panerai designer for å lage så mange "like" klokker? :p

Jeg har heller aldri hørt eller sett noen klokker fra det merket her, men var innom siden deres for en titt, å de hadde faktisk en del kule klokker.

Å denne klokken fortjener noen bedre bilder JFK !! :cool:
Grattis med kul klokke :)