Unboxing av 50 års-gave

Tusen takk!

Takker for alle gratulasjonene, hyggelig gjeng her på TS, ingen tvil om det!

Skjønner nå hvorfor Unboxing trådene ofte drar ut i lange tider, det er jo kjempegøy for den som "styrer showet". :D

Redigert:
Gratulerer så mye med drømmeklokka. Og som andre påpeker, med kona :p

Gleder meg til å se masse bilder! Nyt dagen i dag :)

Gratulerer med dagen!

Med en kone som har så god forståelse for hva menn virkelig ønsker seg (ref. kort og gave) kan du bare sette deg ned å glede deg til 60-års dagen! :p

Wow, den var rett og slett VAKKER! Gratulerer med dagen (og valg av kone;)) Er det klokkeslettet for den andre tidssonen som ligger ved kl to?

Gratulerer med dagen også forresten:D

Wow, den var rett og slett VAKKER! Gratulerer med dagen (og valg av kone;)) Er det klokkeslettet for den andre tidssonen som ligger ved kl to?

Gratulerer med dagen også forresten:D

Tusen takk!
Dato kl.2 og andre tidssone kl.9 (hometime)
Timeviseren flyttes frem med trykknappen kl.10 og tilbake med knappen kl.8, veldig enkelt og greit.
Nå er det bare å reise, hvis det man ikke heller vil bruke pengene på klokker da ;)

Kjøp klokker fra USA / Asia, så kan du spore hva den lokale tiden er der hvor klokken er på sin ferd til deg :p

Måtte bare slenge på dette detaljbildet :)

Krone.jpg

Gratulerer med vel overstått bursdag.
Og for en fantastisk klokke ;)

Og disse konene vi har, ække værst de heller :)

Gratulerer med vel overstått bursdag.
Og for en fantastisk klokke ;)

Og disse konene vi har, ække værst de heller :)

Gratulerer til deg også, du kan jo bare glede deg til din 50 årsdag, stell pent med kona :D
Jeg for min del må jo satse på 60 årsdagen, får håpe jeg er istand til å stelle pent med min, begynner jo å bli en anselig alder............ ;)