Unboxing av boks

Medlem
12. mai 2013
Sted
Oslo
Jeg har hele tiden oppbevart klokkene mine i de originale boksene sine i klokkeskuffen. Men ettersom det av en merkelig grunn har blitt flere og flere bokser i skuffen i det siste er det nå faktisk ikke lenger plass.. Jeg har derfor vært på utkikk etter en klokkeboks en stund for å samle samlingen og har nå endelig fått en i hus! :D

Kriteriene for valg av boks:
- Må passe i klokkeskuffen :p
- Laget av tre
- Helst mørk farge
- God kvalitet og eksklusiv utforming
- Uten innsyn/glass.
- Romslige kamre så ikke klokkene toucher

Bildene er tatt med iPhone, så ikke topp kvalitet dessverre..

Stor pappeske!

Ny eske i esken

Ny boks i esken

Jaggu enda en boks i boksen..

Noen som drar kjensel på denne!?

Tada! Strøken boks med 6 kamre.

Og endelig med klokkene på plass! Alle stilt for anledningen..

Valget falt naturligvis på klokkeboksen fra TS webshopen! Meget pen boks, passer meg perfekt og absolutt til en overkommelig pris.. og alltid rask levering.

MEN.. som dere ser er det jo en ledig plass! Det kan vi jo ikke ha noe av.. ;) og jeg kan informere om at denne heldige plassen allerede har fått en eier.. Se opp for ny unboxing!! Da med bedre bilder! :cool:

Takk for titten!

Gratulerer med en lekker boks!

Vurderer å kjøpe en slik selv:)

Gleder meg til å se uret som skal oppta den siste plassen:cool:

Gratulerer med flott boks. Vurderer en slik selv.

Flott samling du har der. Men mangler selvsagt selve krona. Jeg tipper den siste plassen går til en rolex, som vil gjøre samlinga di komplett :D

Gratulerer med flott boks. Vurderer en slik selv.

Flott samling du har der. Men mangler selvsagt selve krona. Jeg tipper den siste plassen går til en rolex, som vil gjøre samlinga di komplett :D

Takk for det @Willy Wonka ! Vi får se hva som kommer da vettu... ;)

Med komplett samling tenker du kanskje på at man har klokker som dekker alle sjangre og anledniger, og fra forskjellige spennende produsenter? Det er jeg i tilfelle enig i og også målet med samlingen. Men en komplett som i fullkommen samling vet jeg aldri om jeg kommer til å få, kanskje for en kort periode der man er veldig fornøyd.. (Eller om man har samlingen til @Moore) Men vil nok aldri klare å slå meg helt til ro. Det vil alltid være nye fristelser og drømmer, og det vil definitivt bli utskiftninger og nyanskaffelser etterhvert :) Det er jo det som er halve morroa :D Har allerede spennende planer fremover!

Redigert av en moderator:
Grattis med fin boks. Vurderer denne selv, men så et sted på forumet her tidligere at putene i boksen er litt små i forhold til kammeret de ligger i. De ligger og vipper rundt. Hva mener du om det på din boks?

Grattis med fin boks. Vurderer denne selv, men så et sted på forumet her tidligere at putene i boksen er litt små i forhold til kammeret de ligger i. De ligger og vipper rundt. Hva mener du om det på din boks?

Takk for det @Omen !

Jeg har faktisk ikke tenkt på det før du nevner det. Men når du sier det sitter de kanskje ikke helt fast fordi putene er flate på siden og blir ikke presset fast inn i kantene. Men jeg vil ikke si de er for små da de går helt kant i kant og ligger relativt pent i kamrene. Uansett står jo boksen stort sett stille, så blir jo ikke at de ligger å vipper.. ;) Alternativt kan man skyve putene helt opp i kamre så de er på linje som jeg har gjort på bildet. Jeg anser hvertfall ikke dette som noe problem! Løp og kjøp.

Redigert av en moderator: