Jeg har hele tiden oppbevart klokkene mine i de originale boksene sine i klokkeskuffen. Men ettersom det av en merkelig grunn har blitt flere og flere bokser i skuffen i det siste er det nå faktisk ikke lenger plass.. Jeg har derfor vært på utkikk etter en klokkeboks en stund for å samle samlingen og har nå endelig fått en i hus!
Kriteriene for valg av boks:
- Må passe i klokkeskuffen
- Laget av tre
- Helst mørk farge
- God kvalitet og eksklusiv utforming
- Uten innsyn/glass.
- Romslige kamre så ikke klokkene toucher
Bildene er tatt med iPhone, så ikke topp kvalitet dessverre..
Stor pappeske!
Ny eske i esken
Ny boks i esken
Jaggu enda en boks i boksen..
Noen som drar kjensel på denne!?
Tada! Strøken boks med 6 kamre.
Og endelig med klokkene på plass! Alle stilt for anledningen..
Valget falt naturligvis på klokkeboksen fra TS webshopen! Meget pen boks, passer meg perfekt og absolutt til en overkommelig pris.. og alltid rask levering.
MEN.. som dere ser er det jo en ledig plass! Det kan vi jo ikke ha noe av.. og jeg kan informere om at denne heldige plassen allerede har fått en eier.. Se opp for ny unboxing!! Da med bedre bilder!
Takk for titten!
Kriteriene for valg av boks:
- Må passe i klokkeskuffen
- Laget av tre
- Helst mørk farge
- God kvalitet og eksklusiv utforming
- Uten innsyn/glass.
- Romslige kamre så ikke klokkene toucher
Bildene er tatt med iPhone, så ikke topp kvalitet dessverre..
Stor pappeske!
Ny eske i esken
Ny boks i esken
Jaggu enda en boks i boksen..
Noen som drar kjensel på denne!?
Tada! Strøken boks med 6 kamre.
Og endelig med klokkene på plass! Alle stilt for anledningen..
Valget falt naturligvis på klokkeboksen fra TS webshopen! Meget pen boks, passer meg perfekt og absolutt til en overkommelig pris.. og alltid rask levering.
MEN.. som dere ser er det jo en ledig plass! Det kan vi jo ikke ha noe av.. og jeg kan informere om at denne heldige plassen allerede har fått en eier.. Se opp for ny unboxing!! Da med bedre bilder!
Takk for titten!