Gratulerer @Readerfly Den så helt strøken ut - og Mykola er jo en fryd å handle med når det kommer til service.
Håper dere blir fornøyd også @Mickey og @speedieThomas
Fra Mykola på mail nå nettopp:
"Hope you are doing well.
We've got some updates on your package and I would like to share it with you.
As per tracking your package has arrived and is available for pickup. Kindly, contact your Post Office to coordinate further delivery.
Please, have a look at the screenshot below.
Best regards,
Mykola"
Han tracker mao. pakken og gir beskjed om at de er klar for henting på postkontoret *før* jeg hører fra posten/postnor.
Super service!
Godt poeng. Hvis de lager like gode reimer til 400kroner, så vil jeg ha link til dem. Pronto.
Jeg skal ta noen nærbilder i morgen. Det er nada å ta denne produsenten på av finish. Nada. Han (les eller C&B, IVS, Hodinkee) kunne lett tatt $150-$200 for disse perfekte i dagens "alle skal selge lærreimer-marked".
Jeg tror jeg vet hvordan han klarer å lage såpass perfekte reimer til såpass lav pris. Tenkte å gjøre det samme selv, men fyren her er for god. Skal presentere det i helga.
Snakket med ham (Mykola) ultimo mars, og han og familien har flyktet fra Kiev (gammel skrivemåte) for å sikre sin egen nære fremtid.Løfter denne tråden.
Ser at folk bestiller airbnb-overnatting i Ukraina for å gi direkte støtte til random folk der. Kom da på at jeg, etter tips fra @Loevhagen i denne tråden, har kjøpt fine reimer fra en dyktig og trivelig fyr i Ukraina for noen år siden. Jeg vet ikke om businessen er operativ i disse dager, men hvis det er noen her som ønsker seg nye reimer så kan dette kanskje være en plass å lete...
ManCaveLeather - Etsy
Shop Leather watch straps, made the old fashioned way by ManCaveLeather located in Brandon, Canada. Top shop for gifts. Buyers bought gifts from this shop and gave them 5-star reviews!www.etsy.com