Unboxing av en klassiker - "Christmas Edition"

Medlem
10. april 2008
Før jul ifjor handlet jeg inn en Breitling SOH 38, som skulle overrekkes på samboerns 30-årsdag nå i oktober.. Gjennom året fisket jeg flere ganger etter hvordan klokke hun kunne tenke seg - og hun landet hver gang på en klassisk Rolex..

Tøffelhelt som jeg er, solgte jeg unna Breitlingen - og begynte jakten på noe som kunne passe.. Fant ingen ting før bursdagen, og måtte da ty til en "ventepølse" i form veske fra Mulberry som også satte dype spor i kontoen..

Men her om dagen dukket det opp noe veldig aktuelt hos Rolexpushern over alle Rolexpushere - denne skal legges under treet i år :D

En fin boks - klar for gavepapir:
da0feb25.jpg

Spenningen stiger:
bb6dc20c.jpg

En skikkelig klassiker:
77745905.jpg

Hel og pen klokke, nyoverhalt og med bra lenke:
3b56f56d.jpg

Hva er dommen? Blir hun fornøyd?:confused:

Mamma fikk en Omega Constellation med perlemor og diamanter til sitt jubileum, samboern får denne - da mangler jeg bare 80-årsgaven til stefaren min før jeg kan begynne å kjøpe klokker til meg selv igjen:D

HenrikTA... Fikk du også det brevet nylig der det kom frem at vi var i familie...?

Jeg ønsker meg en skikkelig dyr klokke til sommern, bare så du vet det.

Grattis med fint kjøp, hvis ikke damen blir fornøyd så, tja. behold klokka?

Det der kan ikke bli feil. Super gave.

P.S: vet hvilke to klokker du har unboxet til deg selv i det siste, så det er ikke så mye sympati å få. Men all den tid du fortsetter å selge dem videre til meg så er det bare å kjøre på. :D

Det der kan jo ikke bli feil. Ikke misnt er den jo fullt "lånbar" av en herre som Dem.

Alternativet ville vel vært og pakket inn 36 mm Aquanauten til henne og kjøpt min Jumbo til deg selv. His and hers er kult når det ikke er grilldress, vet De.

Alternativet ville vel vært og pakket inn 36 mm Aquanauten til henne og kjøpt min Jumbo til deg selv. His and hers er kult når det ikke er grilldress, vet De.
Der kom kaffen ut av både nese og munn :D

Henrik: Tipper hun blir strålende fornøyd!

Den må jo falle i smak hos din kjære:) En sikkelig klassiker av en Rolex, fantastisk fin på både damer og herrer! Og skulle hun ikke like den.. ja da sender du meg en PM, så skal jeg hjelpe deg å bli kvitt den;)

Herlig. Et helt riktig valg IMO.:D
Dette kan vel strengt tatt ikke gå galt.
Du har herved kjøpt deg tilgivelse for noen gode fyllekuler neste år.;)

Julenummeret skulle være i boks nå;)

Dessverre er det ei kjerring her i huset som også har begynt å snakke om at en klassisk Rolex hadde vært noe.

Det der kan jo ikke bli feil. Ikke misnt er den jo fullt "lånbar" av en herre som Dem.

Det hadde vært noe det ja :)

Nå har jo jeg en DJ på jubilee selv, så da blir det jo vår sære form for "lik grilldress" uansett..

Apropos klassikere, så var hun i bilbutikken og plukket en denne tassen som ny "konebil".. Da har hun en klassisk bil å farte rundt i med sin snart mottatte klassiker på armen :p
Fiat500.jpg

Note to self: Ikke vis denne tråden til sjefen.

Perfekt julegave!!

Julegaven til frøkna ble en skikkelig suksess! Hadde lagt litt flid i innpakking, skrevet et fint kort - øyekroken var visst ikke helt tørr da hun pakket den opp :D

Obligatorisk wristshot:
IMG_2088.jpg