Før jul ifjor handlet jeg inn en Breitling SOH 38, som skulle overrekkes på samboerns 30-årsdag nå i oktober.. Gjennom året fisket jeg flere ganger etter hvordan klokke hun kunne tenke seg - og hun landet hver gang på en klassisk Rolex..
Tøffelhelt som jeg er, solgte jeg unna Breitlingen - og begynte jakten på noe som kunne passe.. Fant ingen ting før bursdagen, og måtte da ty til en "ventepølse" i form veske fra Mulberry som også satte dype spor i kontoen..
Men her om dagen dukket det opp noe veldig aktuelt hos Rolexpushern over alle Rolexpushere - denne skal legges under treet i år
En fin boks - klar for gavepapir:
Spenningen stiger:
En skikkelig klassiker:
Hel og pen klokke, nyoverhalt og med bra lenke:
Hva er dommen? Blir hun fornøyd?
Mamma fikk en Omega Constellation med perlemor og diamanter til sitt jubileum, samboern får denne - da mangler jeg bare 80-årsgaven til stefaren min før jeg kan begynne å kjøpe klokker til meg selv igjen
Tøffelhelt som jeg er, solgte jeg unna Breitlingen - og begynte jakten på noe som kunne passe.. Fant ingen ting før bursdagen, og måtte da ty til en "ventepølse" i form veske fra Mulberry som også satte dype spor i kontoen..
Men her om dagen dukket det opp noe veldig aktuelt hos Rolexpushern over alle Rolexpushere - denne skal legges under treet i år
En fin boks - klar for gavepapir:
Spenningen stiger:
En skikkelig klassiker:
Hel og pen klokke, nyoverhalt og med bra lenke:
Hva er dommen? Blir hun fornøyd?
Mamma fikk en Omega Constellation med perlemor og diamanter til sitt jubileum, samboern får denne - da mangler jeg bare 80-årsgaven til stefaren min før jeg kan begynne å kjøpe klokker til meg selv igjen